Dlatego jestem w kablówce - od roku dwie awarie, takie po 15minut. Prędkość stała, w nocy dwukrotnie wyższa, ceny niższe niż w tepsie, wszystko po światłowodach. Żyć nie umierać :)
@Rabusek: dwie awarie? Chyba czas utworzyc swoj wykop. Kto to widzial,az dwie awarie,ja p%$#@!@e. Koledze predkosc spadla i juz jest wykop. Nie zaluj sobie.
@Rabusek: Dokładnie Rabusku. Ja mam w rodzinnym mieście Internet od lokalnego dostawcy już 7 rok. Wszelkie problemy rozwiązywane są natychamiast. Kontakt świetny, proszą, by informować o dosłownie każdym problemie z Internetem. Wystarczy jeden telefon i za pół godziny przyjeżdżają weseli panowie. Wydaje mi się, że tacy lokalni dostawcy bardziej dbają o wizerunek, a jakość jest dostosowana do ceny.
Ja miałam dwa lata temu neta z małej sieci w mojej dzielnicy. Na początku było dobrze- łącze ok, zero awarii. Niestety po dwóch latach awarie były DZIENNIE po 2-3 godziny. Po 15 minutach bez neta nawet o 3 w nocy dzwoniłam i zawracałam im dupę, że chcę wiedzieć co się dzieje. Jeśli nie usuwali usterki do godziny pisałam im pismo, że w umowie zobowiazali siędo informowania
ja mam multimedie we wrocku jest jest to samo, mysle ze to jest zwiazane ze tym ze maja pule transferu i w dzien nie podleglosci albo go przycieli zeby nie bylo tak jak w egipcie albo potrzebują go na jakies cele
Krótka historia z moją tepsą... Nigdy zanadto nie narzekałem. Początkowo miałem SDI - niezawodne. 115kbps miało być i było. Potem neostrada 1mbps - miała być, była. Następnie zamówiłem opcję 6mbps, ale powiedzieli, że na moich łączach nie będzie dobrze działać. I faktycznie, rozłączało bez przerwy, ale w końcu przyjechał pan monter i wymienił kable w moim budynku. Od tego czasu nie było problemów. Prędkość przy pobieraniu zwykle między 600 a 700 kilobajtów/s.
Ale na pomoc techniczną nikt chyba nie narzeka za bardzo. Technicy dwoją się i troją. Mając takie same problemy, jak technik do mnie wpadnie to tylko rozkłada ręce i mówi, że on nic nie może, tylko zgłosić i opisać.
A pomoc telefoniczna? Może czasami ktoś z linii nie wie, że Ty czy ja znamy się na kompie, ale nigdy nikt nie był dla mnie niemiły, sprawę szybko mogłem zgłosić. Tam po prostu
Każdy ISP stara się tak samo a ci mniejsi nawet mniej. TP nie obniża prędkości celowo tylko po prostu im się nie opłaca modernizować infrastruktury a podpinają każdego. Mają określony plan inwestycji i kiedyś się tym zajmą. Inni dostawcy usług internetowych też nie rzucają się by co chwilę wydawać miliony tylko po to by każdy miał na umowie. Tylko małe ISP lecą w kulki i oferują transfery których nie mają.
Komentarze (209)
najlepsze
Ja miałam dwa lata temu neta z małej sieci w mojej dzielnicy. Na początku było dobrze- łącze ok, zero awarii. Niestety po dwóch latach awarie były DZIENNIE po 2-3 godziny. Po 15 minutach bez neta nawet o 3 w nocy dzwoniłam i zawracałam im dupę, że chcę wiedzieć co się dzieje. Jeśli nie usuwali usterki do godziny pisałam im pismo, że w umowie zobowiazali siędo informowania
Co jakiś czas zwiększają mi za free:)
Film 700MB z torrenta ściągam w kilkanaście minut.
Jestem zajebiście zadowolony z ich usług. Współczuję klientom tepsy (kilku znajomych ma). Tepsa to jakaś porażka.
Komentarz usunięty przez moderatora
A pomoc telefoniczna? Może czasami ktoś z linii nie wie, że Ty czy ja znamy się na kompie, ale nigdy nikt nie był dla mnie niemiły, sprawę szybko mogłem zgłosić. Tam po prostu
http://pokazywarka.pl/fc8p9c/