Bez porównania połączeń z innymi serwerami ten post nie ma sensu! Wrzuć połączenie z Wrocławiem, Poznaniem, Warszawą. Wtedy dopiero uwierzą.
I takie badanie może się odbywać wyłącznie na kablu - w żadnym wypadku przez wifi!
Nie podajesz tych informacji więc zakopuję.
PS. Ja mam do POZ ok. 100km a do WROCKA - ponad 300km, ale z WROCKIEM połączenie mam zdecydowanie szybsze i lepsze pingi. Więc "jakieś" KIELCE mnie nie przekonują!
Takie małe btw.: Często miłe panie z "błękitnej linii" oferują kosmiczne prędkości jak na dostępne możliwości łącza klienta - np. panu X Kowalskiemu, który jest oddalony od centrali 6km na starych łączach, prędkość 10Mbs. Zapewniają przy tym, że wszystko będzie działało, choć nie sprawdzają dokładnego przebiegu linii.
@xza: Dokładnie mam tak samo 6 lat w TP i nie śni mi się przechodzić nigdzie indziej. Zawsze tyle ile mam tyle leci na wszystkie serwery, awarie zdarzają się bardzo rzadko (ostatnia była jak Warszawa pływała w wodzie) i trwała raptem 3-4h.
Do tego ceny niskie, i dobre podejście do klienta, miałem 6 mbit i 120 dni do wygaśnięcia umowy mogłem przedłużyć umowę na NOWEJ promocji gdzie płacę obecnie 10 zł
@kloner: 10 Mbps za 69 zł to dziwne, ja za tą cenę mam 20 Mbps też w TP, wcześniej miałem 1Mbps za 69zł ale po ich nowych ofertach zwiększyli mi za darmo do 20Mbps mimo ze nie skończyła mi się jeszcze stara umowa(oczywiście musiałem do nich zadzwonić), mało tego, 3 dni temu dzwonili i proponowali mi 40Mbps za dopłatą 10 zł miesięcznie. Także nie jest źle (też nie pracuje w TP
No tak. Kiedyś (ok 2001/2002) przerabiałem ten temat. Co prawda dystans nie przekraczał 100 m (na zestawie 1 i 2 a później po obu stronach "2"). Najgorzej było jak padał śnieg :/ Jestem wstanie poprawić się :)
Neostrade 6mbit mam od 2 miesięcy i w najlepszym wypadku mam 4mbit a wieczorami koło godz. 19 spada nawet do 0.5 mbit... Zgłosiłem awarię,technicy byli, stwierdzili, że linia jest w porządku, że w ostatim czasie ludzie zwiększali transfery a podsumowali tym, że "no przecież ma pan w umowie DO 6mbit" po czym ich wyśmiałem a do "centrali" zgłosili, że nie ma żadnej awarii... Zadzwoniłem tam jeszcze raz, konsultant
@kastor: Sporo nie interesują Cię kwestie techniczne to proponuje przestać korzystać z Internetu. Ponąć wiedza nie boli. Rozumiem że krzyczenie o tym jak operatorzy "lecą w kulki" jest trendi, ale juz poczytanie sobie o zależnościach technicznych można uznać za smutactwo.
@brokenik: Dobrze, wiemy już, że znasz różne ciekawe pojęcia ale mnie np. kwestie technicznie kompletnie nie interesują i nie muszę o niczym wiedzieć. Skoro ktoś mi coś sprzedaje i deklaruje prędkość maksymalną do której nawet nie jestem w stanie się zbliżyć to coś tu jest nie tak. End of story.
Komentarze (209)
najlepsze
I takie badanie może się odbywać wyłącznie na kablu - w żadnym wypadku przez wifi!
Nie podajesz tych informacji więc zakopuję.
PS. Ja mam do POZ ok. 100km a do WROCKA - ponad 300km, ale z WROCKIEM połączenie mam zdecydowanie szybsze i lepsze pingi. Więc "jakieś" KIELCE mnie nie przekonują!
http://sav.tkb.pl/internet-naszaoferta.php#ftth
http://screenshotuploader.com/s/vD7cbjE4rl2
Do tego ceny niskie, i dobre podejście do klienta, miałem 6 mbit i 120 dni do wygaśnięcia umowy mogłem przedłużyć umowę na NOWEJ promocji gdzie płacę obecnie 10 zł
A jaką masz alternatywę? TePsa i Netia to akt desperacji w przypadku braku alternatywy.
No tak. Kiedyś (ok 2001/2002) przerabiałem ten temat. Co prawda dystans nie przekraczał 100 m (na zestawie 1 i 2 a później po obu stronach "2"). Najgorzej było jak padał śnieg :/ Jestem wstanie poprawić się :)
Neostrade 6mbit mam od 2 miesięcy i w najlepszym wypadku mam 4mbit a wieczorami koło godz. 19 spada nawet do 0.5 mbit... Zgłosiłem awarię,technicy byli, stwierdzili, że linia jest w porządku, że w ostatim czasie ludzie zwiększali transfery a podsumowali tym, że "no przecież ma pan w umowie DO 6mbit" po czym ich wyśmiałem a do "centrali" zgłosili, że nie ma żadnej awarii... Zadzwoniłem tam jeszcze raz, konsultant
Komentarz usunięty przez moderatora