Jak SONY traktuje swoich klientów.
Dla kontrastu z kilkoma pozytywnymi przykładami z innych firm, tym razem o tym jak firma SONY traktuje swoich klientów. Ku przestrodze dla osób chcących kupić VAIO.
- #
- #
- #
- #
- #
- 173
Dla kontrastu z kilkoma pozytywnymi przykładami z innych firm, tym razem o tym jak firma SONY traktuje swoich klientów. Ku przestrodze dla osób chcących kupić VAIO.
Komentarze (173)
najlepsze
Asus pał mi raz, wysłałem zgłoszenie, kurier był następnego dnia, nie wziął żadnej kasy za przesyłkę, urządzenie powróciło po trzech dniach, ofkoz na koszt asus'a
Laptopy z Acera miałem już w sumie cztery, ale na temat serwisu nie mogę się wypowiedzieć, bo nigdy żadne z tych laptopów nigdy mi się nie zepsuł.
Co do SONY to odradzam tej firmy, w ostatnich kilku latach nadziałem sie już