Jak SONY traktuje swoich klientów.
Dla kontrastu z kilkoma pozytywnymi przykładami z innych firm, tym razem o tym jak firma SONY traktuje swoich klientów. Ku przestrodze dla osób chcących kupić VAIO.
- #
- #
- #
- #
- #
- 173
Dla kontrastu z kilkoma pozytywnymi przykładami z innych firm, tym razem o tym jak firma SONY traktuje swoich klientów. Ku przestrodze dla osób chcących kupić VAIO.
Komentarze (173)
najlepsze
Chodzi o to w jaki sposób działa ich serwis i jakie mają podejście do klienta (który wydaje przecież spore pieniądze). Z tym serwisem nie jest dobrze i trzeba to piętnować.
Może (odpukać) jak twój VAIO się zepsuje (oby nie) to nie będziesz
Cały problem polega na tym, że klient jest źle traktowany, a naprawa tego samego urządzenia 4 raz, gdzie pierwsza naprawa była po niecałych 6 miesiącach od zakupu jest wciskaniem kitu klientowi. W sumie ten laptop jakieś 3
Jeśli chodzi o serwis, to praktycznie nie ma firmy, której szczerze zależałoby na zadowoleniu klienta.
Psuły się trzy razy, ale co tam, delle najlepsze ;)
Poza tym, kiedyś znajomy miał problem z matrycą w swoim Dellu. Fakt, że serwis to naprawił, ale był pozbawiony laptopa przez ponad miesiąc...
Art8
4. Jeżeli kupujący, z przyczyn określonych w ust. 1, nie może żądać naprawy
Co do reklamacji, to właśnie ten wykop jest na podejście serwisu sony do sprawy. Na pytanie, czy oddadzą kasę odpowiedzieli, że nie, to jak powiedziałem, że nie odbiorę laptopa z naprawy, to