Jak SONY traktuje swoich klientów.
Dla kontrastu z kilkoma pozytywnymi przykładami z innych firm, tym razem o tym jak firma SONY traktuje swoich klientów. Ku przestrodze dla osób chcących kupić VAIO.
- #
- #
- #
- #
- #
- 173
Dla kontrastu z kilkoma pozytywnymi przykładami z innych firm, tym razem o tym jak firma SONY traktuje swoich klientów. Ku przestrodze dla osób chcących kupić VAIO.
Komentarze (173)
najlepsze
@suchar: Ty żartujesz? Wejdź sobie czasem na jakieś forum Maca i zobaczysz setki tematów o tytułach "Mac mi się zawiesił/zamula" itd. Mówisz jak akwizytor.
Co to za profesjonalista co tylko jeden laptopik ma jako narzędzie pracy...
Bezpodstawne żale, gdyż firma ma prawo naprawiać, zamiast wymienić na nowy. Szczególnie, że od 2009 roku minęło ponad 2 lata i ten model to już trochę stary grat, którego nie ma w ofercie...
Trolujesz, każdy sprzęt powinien być bezawaryjny. Jeśli się zdarza, że awarie ma firma powinna go przywrócić do stanu używalności. W podanym przypadku awarii nie udało się usunąć, gdyż się znowu pojawiła.
1. Nie po to kupuję sprzęt, żeby ciągle tracić swój cenny czas na naprawianie go i już na starcie firma ma
może gość prowadzi własną firmę ;]