Ciekawe, kiedy oni odkryją, że z piractwem walczy się poprzez szkodzenie piratom, a nie UCZCIWYM GRACZOM... Jakiś Skidrow zrobi tak, że żadne połączenie nie będzie wymagane, a uczciwy gracz będzie mógł tylko płakać, jeśli będzie jakiś problem z internetem czy serwerami. Po prostu idiotyzm w najczystszej postaci.
Ubisoft już to próbowało z Assasins Creed 2 i nie wyszło. Piraci co prawda żeby pograć musieli troszkę dłużej poczekać, ale nie wku*wiali się choćby małym zanikiem neta jak oryginały.
@Bombasarkadian: a najlepsze jest to, że na torrentach cały kontent będzie w zipie z grą, i połączenie z internetem będzie wymagane do pojawienia się napisu "STALKER 2 download completed".
Jeśli jest to zabezpieczenie typu sprawdzanie - prościej wywalić sprawdzanie z kodu. Jeśli w kodzie są braki, które są dogrywane, trzeba po prostu ściągnąć całość kodu. Ale tutaj zadanie jest trudniejsze niż crackowanie standardowo zabezpieczonej gry, bo musimy być stale połączeni z serwerem i musimy obejść też jego zabezpieczenia. Wiadomo, łatwiej hackować lokalną
a za 5 lat bedzie: "nie mozesz odpalic swojej wlasnej gry bo juz jej nie udostepniamy na swoich serwerach". Zaplac 5$ to dostaniesz plytke z DLC i bedziesz mogl grac.
Komentarze (30)
najlepsze
Może maja po prostu baaaardzo szerokie granice ;)
serwer gry
może robić dobrze skonfigurowana sztuczna karta sieciowa.
Wirtualny serwer.
Jeśli jest to zabezpieczenie typu sprawdzanie - prościej wywalić sprawdzanie z kodu. Jeśli w kodzie są braki, które są dogrywane, trzeba po prostu ściągnąć całość kodu. Ale tutaj zadanie jest trudniejsze niż crackowanie standardowo zabezpieczonej gry, bo musimy być stale połączeni z serwerem i musimy obejść też jego zabezpieczenia. Wiadomo, łatwiej hackować lokalną
DRM was only mentioned as a possibility, not a choice. We're still looking for a method that is acceptable for both GSC and the community!
Info sprzed godziny.
tak mi sie przypomniało :D