Krótka historia o tym jak dałem się nabrać na 30 lat gwarancji JanSport.
![Krótka historia o tym jak dałem się nabrać na 30 lat gwarancji JanSport.](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_XIeiMKJbufE3pFDSpIHlz6pA7WSex11w,w300h194.jpg)
O tym jak znana marka traktuje klienta i jak rozwiązuje niewygodne dla siebie kwestie.
- #
- #
- #
- #
- #
- 113
O tym jak znana marka traktuje klienta i jak rozwiązuje niewygodne dla siebie kwestie.
JanSport gwarantuje, że wszystkie produkty tej marki zakupione w autoryzowanym punkcie sprzedaży na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, pozbawione są defektów wynikających z wad materiałów, niestarannego wykonania lub uszkodzeń powstałych w transporcie.
Witam.
Dzisiaj dostałem paczkę z moim plecakiem z naprawy. Niestety nie uznaliście, że może być naprawiony w ramach gwarancji. Chciałbym zaznaczyć, że nie macie racji, gdyż przetarcie powstało w miejscu w którym materiał dna miał fałdkę, która jest wynikiem niewłaściwego zszycia plecaka(załączam zdjęcia). Przez to, materiał był narażony na wzmożone ścieranie. Jednoznacznie klasyfikuje się to jako "niestaranne wykonanie" o którym jest mowa w warunkach gwarancji na waszej stronie. Liczę na szybki kontakt i ponowne rozpatrzenie mojej reklamacji.
Szanowny Panie
zanim zwrócę się z pytaniami do rzeczoznawcy prosiłbym o kilka dodatkowych informacji:
Czy reklamację wysyłał Pan do nas bezpośrednio?
Czy druk reklamacyjny był wystawiony na Pana nazwisko?
Czy dno było jedynym powodem reklamacji?
Ile lat ma plecak?
Komentarze (113)
najlepsze
także w dniu gdy Koss zakończy produkcję modelu porta pro, gwarancja dożywotnia przestanie obowiązywać
Komentarz usunięty przez moderatora
Plecak był kupiony w sklepie internetowym, nie na wyprzedaży.
@lukaslm:
Przetarcie jest równe bo było na zagięciu i tyle.
Chciałem raczej pokazać sposób w jaki JanSport traktuje klienta, bo co do samego plecaka to już go sam naprawiłem.
Miałem podobna sytuacje z butami Nike kupionymi w jednym ze sklepów internetowych megas*****pl. Buty były źle sklejone na przodzie i materiał nieco wystawał przed podeszwę na czubku buta, przez co juz po 3 dniach pojawilo sie przetarcie (buty za 300zł). Jako że pedantem nie jestem i nie spedzam godziny przed lustrem z nowo zakupionym ciuchem/butami to nawet tej wady nie zauwazyłem, dopiero kiedy powstało uszkodzenie Odesłałem oczywiście w ramach
Potwierdzam, dwa razy reklamowałem i nie było problemów, kolega wymieniał suwaki ze 3 razy bo ładował do plecaka ile wlezie i nie wytrzymywały - też nie miał problemów z reklamacją w JanSport.
No ale może zacisnęli pasa i skończyła się uczciwość :D