Krótka historia o tym jak dałem się nabrać na 30 lat gwarancji JanSport.
O tym jak znana marka traktuje klienta i jak rozwiązuje niewygodne dla siebie kwestie.
Majfrendmartin z- #
- #
- #
- #
- #
- 113
O tym jak znana marka traktuje klienta i jak rozwiązuje niewygodne dla siebie kwestie.
Majfrendmartin zJanSport gwarantuje, że wszystkie produkty tej marki zakupione w autoryzowanym punkcie sprzedaży na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, pozbawione są defektów wynikających z wad materiałów, niestarannego wykonania lub uszkodzeń powstałych w transporcie.
Witam.
Dzisiaj dostałem paczkę z moim plecakiem z naprawy. Niestety nie uznaliście, że może być naprawiony w ramach gwarancji. Chciałbym zaznaczyć, że nie macie racji, gdyż przetarcie powstało w miejscu w którym materiał dna miał fałdkę, która jest wynikiem niewłaściwego zszycia plecaka(załączam zdjęcia). Przez to, materiał był narażony na wzmożone ścieranie. Jednoznacznie klasyfikuje się to jako "niestaranne wykonanie" o którym jest mowa w warunkach gwarancji na waszej stronie. Liczę na szybki kontakt i ponowne rozpatrzenie mojej reklamacji.
Szanowny Panie
zanim zwrócę się z pytaniami do rzeczoznawcy prosiłbym o kilka dodatkowych informacji:
Czy reklamację wysyłał Pan do nas bezpośrednio?
Czy druk reklamacyjny był wystawiony na Pana nazwisko?
Czy dno było jedynym powodem reklamacji?
Ile lat ma plecak?
Komentarze (113)
najlepsze
a po co ten apostrof?
Teraz mamy gorzkie żale nt. supportu firmy, która nie odpisuje w trybie natychmiastowym.
Biedaku Ty... nie doczytałeś... kontakt próbuję nawiązać od ponad miesiąca, a do tego sprawdziłem czy odpowiedzą na zapytanie z innego adresu. Czy nie można było zamiast wypisywać gorzkie żale, doczytać do końca i ewentualnie napisać komentarz? :D
JanSport gwarantuje, że wszystkie produkty tej marki zakupione w autoryzowanym punkcie sprzedaży na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, pozbawione są defektów wynikających z wad materiałów, niestarannego wykonania lub uszkodzeń powstałych w transporcie. Gwarancja obejmuje: materiał, z którego wykonano produkt, zamki, szwy oraz klamry. Gwarancja nie obejmuje materiałów wykończeniowych, podatnych na zużycie podczas normalnego użytkowania oraz ewentualnego przemakania plecaka. Gwarancja traci ważność również w wyniku szkód powstałych z winy użytkownika, modyfikacji produktu
Robi to co powinien. Firma nie odpisuje na e-mail, działa nieprofesjonalnie i warto o tym wiedzieć zanim się jakiś jej produkt kupi. Inna sprawa czy reklamacja jest zasadna, ale raczej tak skoro firma daje 30 lat gwarancji (jest to głupi pomysł, bo nawet wzmacniany wojskowy sprzęt tyle nie wytrzymuje, więc ta gwarancja to raczej ściema, ale skuteczna, bo każdy myśli, sobie, że jak ma tyle lat gwarancji to jest
Zaraz, zaraz w tekście nie ma mowy o żadnej wyprzedaży. Nawet jeśli była, to zgodnie z polskim prawie nie uzasadnia istnienia wad produktu. Jeśli towar jest wybrakowany musi być napis "towar wybrakowany", lub "towar uszkodzony".