Koles nagrany z kilku kamer, albo w kilku ujęciach z jednej kamery. Moze być podwieszony na czymś. Filmowany w dużej ilości klatek, pewnie 100-200 na sek. wystarczy. Reszta to compositing. Widać powycinane fragmenty zdjęć. Spoko robota
W 1.42 masz pokazane jak. Jest to praca na warstwach, czyli: osobno robisz zdjęcia kolesia, osobno zdjęcia tła, osobno ew. brudu. To pozwala Ci manipulować ostrością (która de facto jest zmieniania już w programie post produkcyjnym - czyli dopiero tam sobie ustawiasz i rozmazujesz odpowiednie elementy), pozwala również osobno przesuwać warstwy sprawiając wrażenie, że kamera uczestniczyła w ruchu (w rzeczywistości zdjęcia odpowiednio są zoomowane, przesunięcie jakie powinno nastąpić przy
Jak by ktoś się pytał kawałek w klipie to The Flashbulb - Mellann. Jak ktoś słucha podobnych klimatów to naprawdę polecam zapoznać się z jego twórczością.
Komentarze (4)
najlepsze
Koles nagrany z kilku kamer, albo w kilku ujęciach z jednej kamery. Moze być podwieszony na czymś. Filmowany w dużej ilości klatek, pewnie 100-200 na sek. wystarczy. Reszta to compositing. Widać powycinane fragmenty zdjęć. Spoko robota
http://www.boallen.com/fps-compare.html
A filmik ładny
W 1.42 masz pokazane jak. Jest to praca na warstwach, czyli: osobno robisz zdjęcia kolesia, osobno zdjęcia tła, osobno ew. brudu. To pozwala Ci manipulować ostrością (która de facto jest zmieniania już w programie post produkcyjnym - czyli dopiero tam sobie ustawiasz i rozmazujesz odpowiednie elementy), pozwala również osobno przesuwać warstwy sprawiając wrażenie, że kamera uczestniczyła w ruchu (w rzeczywistości zdjęcia odpowiednio są zoomowane, przesunięcie jakie powinno nastąpić przy