@bigbossmoney: Z grubej rury tutaj dałeś! Pięknie! Od razu zaatakować osobę zamiast argumenty! Tak samo gadasz ze swoimi kumplami z trzepaka?
"Już dziś przemysł motoryzacyjny pracuje nad inteligentnymi systemami, które przy pomocy dodatkowych czujników radarowych, a częściowo także czujników wideo, będą rejestrować ruch z przodu pojazdu. „Przyszłe układy hamowania awaryjnego będą w stanie interpretować sytuację na drodze i oferować kierowcy odpowiednią formę wspomagania procesu hamowania”"
@MichalMusicManiac: Znikł, ale zwróćmy uwagę, że przed czerwonym autem była stała, nieprzesuwalna przeszkoda. Oczywiście, może tam stać w rzeczywistości ciężarówka ze żwirem, ale częściej będzie to sznur osobówek. Przy większej ilości lekkich samochodów przypuszczam, że siły mogłyby się rozłożyć inaczej.
@nunu85: Te gwiazdki to trochę dla uspokojenia ludzi. Wystarczy, że jedziesz przepisowo po drodze szybkiego ruchu 110 km/h - czołówka to game over. Zderzenie z ciężarówką, autobusem, uderzenie w bok auta przy powiedzmy 70 - 80 km/h...
Oczywiście, że gwiazdki coś oznaczają ale przy poważnym wypadku gwiazdki są potrzebne jak umarłemu kadzidło.
Nie spodziewałem się czegoś takiego. Zielony samochód zwinął się w kulkę, jakby był zrobiony z papieru. Zabolało mnie wszystko jak zobaczyłem co zostało z miejscami siedzącymi. Daje to dużo do myślenia. Powinni to puszczać na wszystkich kursach prawa jazdy.
@koniarek: W ubiegłym roku w listopadzie podobna sytuacja miała miejsce w moich rodzinnych stronach, tylko tym razem to nie były testy. Pierwszy tir zatrzymał się przed przejściem dla pieszych i czekał na zielone światło, zanim stanął kierowca opla astry, a w nich uderzył drugi tir, którego kierowca miał głęboko gdzieś teren zabudowany, kiepską pogodę i zakręt w który wchodził 100 m wcześniej. Jak można się domyślić obaj kierowcy tirów przeżyli,
Komentarze (83)
najlepsze
- Z Niemiec ściągnąłem, nietypowa marka, green_adac.rar
Komentarz usunięty przez moderatora
"Już dziś przemysł motoryzacyjny pracuje nad inteligentnymi systemami, które przy pomocy dodatkowych czujników radarowych, a częściowo także czujników wideo, będą rejestrować ruch z przodu pojazdu. „Przyszłe układy hamowania awaryjnego będą w stanie interpretować sytuację na drodze i oferować kierowcy odpowiednią formę wspomagania procesu hamowania”"
Zamysł jest taki,
http://www.youtube.com/watch?v=aNi17YLnZpg
Oczywiście, że gwiazdki coś oznaczają ale przy poważnym wypadku gwiazdki są potrzebne jak umarłemu kadzidło.
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora