Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko225
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin

627

TVP nazywa youtuberów "piratami" i grozi nową akcją kasowania kanałów

Pokaż treści 18+

Wśród usuniętych filmów jest 6 odcinków "Sondy" z 1980, które nie istniały, bo TVP jeszcze w PRL skasowała taśmy. I sami przyznali, że "poprzedni rząd" (PiS) "zaniedbywał" tę kwestię.

BobMarlej
BobMarlej
BobMarlej
z
youtube.com
dodany: 24.03.2025, 21:50:11
  • #
    tvp
  • #
    telewizja
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    media
  • 90
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Treści powiązane (1)

Forum miłośników programu Sonda
pablo_see
z forum.kosmonauta.net
  • 0

Komentarze (90)

najlepsze

K.....3
K.....3
konto usunięte 24.03.2025, 22:04:33 via Wykop
  • 416
Nie czaję działań TVP.
Raz, że to są materiały wytworzone z publicznych pieniędzy,
dwa, że jak ktoś prosi o dostęp do materiałów to robią pod górkę jak tylko się da
trzy to jak już ktoś zarchiwizuje 40 letni program we własnym zakresie to ci potrafią przyjść i się zesrać o to jakby na tym pieniądze tracili.

Przecież to też jest historia Polski. Powinni to zdigitalizowac i chociaż na jakieś p2p wrzucić. Przecież
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

bylem_simpem
bylem_simpem
24.03.2025, 22:11:16 via Wykop
  • 141
@Kryspin013: Chodzi o to, że oni coraz częściej próbują udostępniać płatnie te stare materiały tworzone z publicznych pieniędzy za czasów PRL. Wówczas nie obowiązywało coś takiego jak prawa autorskie. Najlepszy numer to usunięcie z YT filmu o Marku Bilińskim, w którym autor klipu sam przyznaje, że Ucieczka z tropiku to był jeden wielki pirat powstały z fragmentów programów TV emitowanych na zachodzie. xD
bylem_simpem - @Kryspin013: Chodzi o to, że oni coraz częściej próbują udostępniać pł...
  • Odpowiedz
bylem_simpem
bylem_simpem
24.03.2025, 22:19:20 via Wykop
  • 37
@Kryspin013: Tak też napisałem, ale mnie chodzi o moralną kwestię takiego podejścia jak TVP, poza tym to, że w PRL nie obowiązywały prawa autorskie to nie znaczy, że nie obowiązywały w miejscach, gdzie użyte sekwencje były kręcone i emitowane np w USA czy Niemczech. Jeśli TVP tworzy coś od czasu kiedy padł PRL i zaczęły obowiązywać prawa autorskie to ma prawo do ochrony tych treści, od starych materiałów niech się
  • Odpowiedz
Nic_tu_po_mnie
Nic_tu_po_mnie
25.03.2025, 04:09:34 via Wykop
  • 200
1,5 roku po wyborach, a oni nadal PiS PiS PiS xd Nie zrobili totalnie nic dla kraju, więc dalej PiS. Co gorsza jego wyborcy, tuskoboty i Neuropa wyją to samo - PiS PiS PiS xDDD
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

yannikto
yannikto
25.03.2025, 06:31:08 via Wykop
  • 63
@Nic_tu_po_mnie: cała kadencja będzie tak wyglądać
  • Odpowiedz
KawaJimmiego
KawaJimmiego
25.03.2025, 06:36:15 via Wykop
  • 71
@Nic_tu_po_mnie: Najśmieszniejszy jest brak reakcji na 3 mld zł na TVP ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°) Leczenie dzieci też nagle przestało budzić zainteresowanie...
  • Odpowiedz
outsidre
outsidre
25.03.2025, 01:01:37 via Wykop
  • 69
TVP to typowy pies ogrodnika. Nie dość, że na tym i tak nie zarabiają to jeszcze muszą zatrudnić osoby, które wyszukują takie materiały tylko po to by je zgłaszały. Za taką pracę pewnie nie pobierają oni minimalnego wynagrodzenia ani nie robią tego za darmo jako wolontariusze.
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

monster-erni
monster-erni
25.03.2025, 07:57:33 via Wykop
  • -20
@outsidre: Wątpię że płacą im. Sam zgłaszam dziennie wiele rzeczy na FB za darmo. Czasem sam obrywam zgłoszeniami np. wczoraj dostałem ostrzeżenie za grooming. Na YT to w ogóle jest chore usuwanie treści, jak ktoś jest chamem to materiał zostaje ale niech spróbuje nagości to szybko spadnie z rowerka. Moje poprzednie konto na YT dostało bana za to że śmiałem im zrobić playlistę z filmami które nie powinny być na
  • Odpowiedz
jerzu70
jerzu70
25.03.2025, 16:27:33 via Wykop
  • 2
TVP to typowy pies ogrodnika.


@outsidre: TVN nie jest lepsze. Mnie usunęli z YT film, na którym kot śledził piłkę tenisową na ekranie. To były jakieś wiadomości w TVN24, jako tło filmu. No i na żądanie TVN własnie mi to usunięto.
  • Odpowiedz
BobMarlej
BobMarlej
BobMarlej
Autor
24.03.2025, 21:51:31 via Wykop
  • 64
Pełny wpis:

Dziś, będąc w TVP dowiedziałem się następujących rzeczy na temat usuwania naszych nagrań:


- TVP widziało wszystkie nasze argumenty na temat wrzucania ich archiwów, powiedzieli że jakiekolwiek kwestie wizerunkowe na skutek usuwania tych materiałów nie mają dla nich znaczenia, według prawa jesteśmy piratami


-
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Tym
Tym
Tym
25.03.2025, 00:10:27 via Wykop
  • 51
@BobMarlej: Argument z "cząstkowymi" prawami autorskimi jest niestety legitny. I pokazuje w jaką karykaturę przekształciło się przez lata prawo autorskie, którego zamysłem było ZACHĘCENIE twórców, by tworzyli - a nie zniechęcanie innych by to publikowali.
  • Odpowiedz
PastaZeSzczypiorku
PastaZeSzczypiorku
PastaZeSzczypiorku
25.03.2025, 01:03:47 via Wykop
  • 19
@Tym: Poprostu TVP nie ma praw do foilmów wideo które ukradli z zachodu reszta to pestka. W czasach jak powstawała sonda nie było w PL praw autorskich. Ustawa jest z 1994 Kurek i Kamiński zginęli w 89 tym. Tam nikt nie ma do tego praw autorskich bo coś takiego nie istniało. Problemu zrobić Sondę 2 nie mieli. Kolejna sprawa ze to była produkcja TVP a wtedy wszyscy byli raczej etatowymi
  • Odpowiedz
Bromatologia
Bromatologia
25.03.2025, 04:04:24 via Wykop
  • 60
TVP nie dość, że często nie udostępnia nigdzie swoich starych materiałów, to jeszcze usuwa je innym z youtube. Świetna robota archiwizacyjna.
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

po-ziomka
po-ziomka
po-ziomka
25.03.2025, 05:53:07 via Wykop
  • 24
@Bromatologia: możę wzięli sobie te hasło "w likwidacji" do serca i dlatego zlikwidowali taśmy z archiwum
  • Odpowiedz
Maroman
Maroman
Maroman
25.03.2025, 07:08:02 via Wykop
  • 12
@po-ziomka: @Bromatologia Generalnie chodzi o to, ze te programy byly zrobione w prlu. A nie mozna wpajac spoleczenstwu, ze wtedy nic nie bylo wartosciowego, a jednoczesnie pokazywac Sonde, która byla na wysokim poziomie. Wiec trzeba to wszystko skasowac. Za kilka pokolen nikt juz nie bedzie o to pytal.
  • Odpowiedz
TheDuck
TheDuck
25.03.2025, 06:28:10 via Wykop
  • 40
Najpierw niech zwrócą każdą złotówkę którą wyciągnęli z budżetu i abonamentu od momentu utworzenia obywatelom i ich potomkom, a potem niech szczekają o prawach autorskich. Stopień bezczelności tej budżetowej pijawki jak widać nie zna granic.

Po miliardy z budżetu i przymusowy abonament rączkę wyciągnąć to pierwsi, i co z tego mamy? Zamiast swojej słynnej "misji nadawcy publicznego" przez całe swoje istnienie wypełniali "misję partyjnej szczekaczki". A teraz jeszcze zachowują się jakby utworzone
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Maroman
Maroman
Maroman
25.03.2025, 07:02:12 via Wykop
  • 13
@TheDuck: Bo tvp stal sie prywatnym folwarkiem partii rzadzacej i kolesi z TV. Programy zrobione za publiczne pieniadze, a oni maja czelnosc uzasadniac prawami autorskimi.
  • Odpowiedz
djmentos
djmentos
25.03.2025, 14:31:58 via Wykop
  • 0
@TheDuck: w takim razie szanowny kolego współwłaścicielu powiedz mi jak nasze wspólne pieniądze z tejże spółki mają się do kwestii praw autorskich którą poruszyłeś. Bo coś mnie się zdaje że pomimo bycia współwłaścicielem nie masz do końca o tym pojęcia. I przede wszystkim gdzie ustawa o prawie autorskim, a gdzie ustawa o mediach publicznych.
  • Odpowiedz
Sidroff
Sidroff
Sidroff
24.03.2025, 22:17:33 via Wykop
  • 24
tvp w likwidacji, słabo im idzie to likwidowanie, a na onkologię to kiedy zwrócą państwowe pieniądze? Przecież utrzymują się ze złodziejskiego podatku jakim jest abonament wymuszony
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

nixodus
nixodus
nixodus
25.03.2025, 08:30:31 via Wykop
  • 20
To jest ta niby misja publiczna, wszystkie materiały wytworzone przez tvp powinny być dostępne dla obywateli Polski bezpłatnie bo już za nie zapłacili w podatkach albo abonamencie. Jak derektory chcą zarabiać niech otworzą zwoją tv bez dotacji.
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

paramedix
paramedix
paramedix
25.03.2025, 05:04:35 via Wykop
  • 20
¯\(ツ)/¯
paramedix - ¯\(ツ)/¯

źródło: tusk

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Roger_Casement
Roger_Casement
Roger_Casement
25.03.2025, 07:11:20 via Wykop
  • 3
@paramedix: Mnie bawi, że jedna z pierwszych decyzji po przejęciu tvp, było zablokowanie filmu, gdzie Tusk wychwala bohaterow I wyzwolicieli z Armii Czerwonej, mimo, że to jeszcze poprzednie tvppo wrzuciło film na swoje serwery xD

https://wykop.pl/link/7093607/donald-tusk-o-armii-czerwonej-wyzwoliciele
  • Odpowiedz
paramedix
paramedix
paramedix
25.03.2025, 07:18:33 via Wykop
  • 1
@Roger_Casement: mnie to nie dziwi, przecież TVP jest w „stanie likwidacji”, więc trzeba usuwać ¯\(ツ)/¯ #pdk
  • Odpowiedz
Wejd1
Wejd1
Wejd1
25.03.2025, 06:27:21 via Wykop
  • 15
Natomiast po pieniążki za abo się szybko zgłoszą, choćbyś miał wyświetlacz tylko w zmywarce.
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 1 z 4
  • >

Hity

tygodnia

Chuck Norris nie żyje
Chuck Norris nie żyje
6207
Skandaliczny materiał TVN o nieruchomościach. Podstawiona pracownica dewelopera
Skandaliczny materiał TVN o nieruchomościach. Podstawiona pracownica dewelopera
3952
Seba zostaje w areszcie do października
Seba zostaje w areszcie do października
3202
Czarne skrzynki pogrążają Sebastiana Majtczaka. Oto co zapisało się w BMW i Kii
Czarne skrzynki pogrążają Sebastiana Majtczaka. Oto co zapisało się w BMW i Kii
3140
85% zatrudnionych w PUP to kobiety
85% zatrudnionych w PUP to kobiety
2534
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #tvpis
  • #telewizja
  • #media
  • #tvpo
  • #tvn
  • #tvpinfo
  • #polska
  • #heheszki
  • #mecz
  • #babiarz
  • #polsat
  • #wiadomosci
  • #debata
  • #pis
  • #4konserwy

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking