Oby nie zrobili drewnianego systemu walki bronią wręcz jak to miało miejsce w Gothic 3 i Elex. Gothic 1 i 2 miały świetny system, który pozwalał pokonać właściwie każdego przeciwnika o ile się postarałeś. Jak dostaniemy takie powolne ruchy jak w G3 over
świetny system walki? xD Walka w Gothicu to było takie drewno
@Estilio: Tak, system był świetny, dobrze wyważony między faktycznym skillem manualnym gracza a umiejętnościami wynikającymi z rozwoju postaci. Wpisywało się to w klimat gry, gdzie na początku byłeś popychadłem i musiałeś kombinować, żeby przetrwać, ale też nikt nie prowadził cię za rączkę i mogłeś się łatwo wpakować na silniejszego przeciwnika.
Możecie się śmiać, ale dla mnie rakamiem jest mod mroczne tajemnice. Dlaczego. Modyfikacja dodała nowe obozy, gildie, bronie, zbroje, tekstury, zachowując retro klimat silnika gothica. Dzisiaj najlepszymi twórcami rijemków są modderzy, bo często studia mają deadline, ograniczone fundusze, pomysły i schematy, a modderzy mają pomysły i pasje. Tak, wiem, że czasami poziom dialogów moda Mroczne Tajemnice był taki sobie, jednak nie do tego piję. W reamke pewnie zagram raz z ciekawości, bo
Komentarze (55)
najlepsze
@Estilio: Tak, system był świetny, dobrze wyważony między faktycznym skillem manualnym gracza a umiejętnościami wynikającymi z rozwoju postaci. Wpisywało się to w klimat gry, gdzie na początku byłeś popychadłem i musiałeś kombinować, żeby przetrwać, ale też nikt nie prowadził cię za rączkę i mogłeś się łatwo wpakować na silniejszego przeciwnika.
źródło: latest
Pobierz