Te marki najmocniej kojarzą się z wspieraniem LGBT - przewodnik czego unikać :)

Na popularności i akceptacji nie zyskują jednak: wsparcie społeczności LGBT, prawa kobiet czy równość płci pokazuje nowa edycja badania aktywizmu marek, realizowanego przez agencję Wavemaker. Ze wsparciem tęczowej społeczności najmocniej kojarzą się Polakom takie brandy jak Netflix, TVN i Google

- #
- #
- 249
- Odpowiedz
Komentarze (249)
najlepsze
f-----m nie znosi sprzeciwu, ale nie można się
p&g main stakeholders
I macie pokazane kto jest głównym udziałowcem, jak widzicie BlackRock albo Vanguard to znaczy, że LGBT wylewa się z tego litrami.
źródło: image
Pobierzźródło: l
Pobierzźródło: anGrgQmZ_700w_0
Pobierzźródło: net fix
Pobierz@wieczny-student:
dokładnie, od tamtej akcji wilkinson / oneblade
źródło: _105185876_gillette2
Pobierzźródło: FzTLsdUXoAAQuK1
PobierzTak zrobili rodzice wszystkich neuropków i taki mamy dzisiaj klimat. Co to to nie ( ͡° ͜ʖ ͡°)