@blurrpp314: No właśnie. Ktos to w ogóle oglądał i coś sensownego powiedzieli? Bo, ze peowcy to nie ogladali to wiadomo, bo im starczy tytuł, ze pis coś zepsuł. Z rego co słyszałem to po prostu pkp cargo wyruchało swoich klientów i wypowiedziało umowy, bo woleli wozić kolumbijski węgiel i ukraińskie towary, a jak się to skończyło to nagle zdziwko, że ni ma klientów, bo poprzedni znaleźli sobie innego przewoźnika i
@MeAndTwojStary5 tak, konkurencja zawsze ma sens. Ciekawe że kiedyś wykopki tak krytykowały platformę że nie wpuszcza czeskiego Leo expres żeby inter city miało konkurencję. A teraz zdrada stanu bo wpuszczono ukraińców żeby pkp cargo miało konkurencję xD W ogóle nie czuć onucą, w ogóle
W zarządach SSP zasiadają nie fachowcy tylko pociotki partyjne nie mające bladego pojęcia o ekonomii i biznesie. Ich rolą jest jak najszybsze wydojenie firmy z kasy - póki jeszcze są u koryta. Bez względu na efekt ekonomiczny.
Tak naprawdę większość rzeczy o których mowa na tej komisji była od zawsze i dopiero za rządów PIS to szambo wybiło.
Nepotyzm, układy związkowe, tłuste polityczne koty, spadochroniarze - to było od zawsze. PKP dobiło to że zarząd chciał się wykazać przed premierem i zrywali kontrakty terminowe na dosłownie telefon (akcja wszystkie wagony na węgiel później wszystkie wagony na zboże).
Śmiem twierdzić że gdyby KO rządziło to też by Cargo upadło bo
Wojewódka pięknie wyjaśnił sytuację PKP Cargo na kanale Pińskiego, ale nikt nie obejrzał ani nie wykopał znaleziska, bo ŁOHOHO JAK PIŃSKI TO ZAKOP HIHIHI
@TwojHimars: Oglądałem tylko kilka minut i nie dotrwałem . W pierwszych minutach opowiada bzdury, że akcje były za prawie 100 zł, a teraz 12 zł więc spadek za pisiorów to 90 %. Weszło na giełdę pod koniec 2013 i zdążyło stracić do końca 2015 prawie 30% wartości. Później z niemałym podnieceniem opowiada ile to tam rzeczy niepotrzebnych i można sprzedać. Jakie długi ma cargo to nie może o tym mówić.
@TwojHimars: Koszty pracownicze 2 mld w 2023. Zwalnia 30% ludzi. Nie trzeba nic likwidować i sprzedawać. Firma będzie już zarabiać. Tamten rok zamknęła zyskiem 88 mln, choć były małe straty w ostatnich kwartałach. Nie będzie już teraz generować strat po zwolnieniach.
To jak powody są znane, recepty sa znane to jaki jest sens oddawać rynek Ukraińcom zamiast zrobić jak w Niemczech i udzielić przez ministerstwo kredytu czy kupić jakieś obligacje korporacyjne żeby zaraz wrócić na dobre tory dominatora rynku?
Komentarze (54)
najlepsze
https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,31114945,nowe-informacje-ws-giertycha-prokuratura-chce-przedluzyc-sledztwo.html
https://www.wprost.pl/kraj/11742679/sprawa-romana-giertycha-nowe-informacje-ws-sledztwa-dotyczacego-polnordu.html
źródło: image
Pobierz@xclws: darties identyfikował się m.in. jako Joanna ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez moderatora
W ogóle nie czuć onucą, w ogóle
@MeAndTwojStary5: nie mówię, żeby sprzedawać tylko, że konkurencja jest korzystna
Nepotyzm, układy związkowe, tłuste polityczne koty, spadochroniarze - to było od zawsze. PKP dobiło to że zarząd chciał się wykazać przed premierem i zrywali kontrakty terminowe na dosłownie telefon (akcja wszystkie wagony na węgiel później wszystkie wagony na zboże).
Śmiem twierdzić że gdyby KO rządziło to też by Cargo upadło bo
@Satan_Was_a_Babyboomer: to jakiś nowy pisowski spin? Co prawda zarżnęliśmy rentowną spółkę, ale inni też na pewno by zarżnęli?
PIS po prostu przestał mieć umiar.