Witajcie - jak mówi stare przysłowie : jak trwoga, to na Wykop. Rzecz będzie o firmie Netia i jej wysokim poziomie świadczonych usług, kompetencji i skrzywdzonym konsumencie, czyli mnie.
ja mam niby 6mb ale tak średnio to 4mb mam przez caly dzień,raczej nie da się wygrać bo transfer jest do 6mb ale szykują ustawe że operator będzie zobowiązany dostarczać predkość minimalna,wiec skończą sie reklamy z szybkim internetem
@kellerman: prawdopodobnie jesteś podpięty do portu ADSL, wiec da się wygrać, zadzwoń sobie na ich techniczną, złóż wniosek o zmianę przebiegu linii telefonicznej/zmianę portu na centrali, będą starali się Ciebie zbyć... jednak bądź nieustępliwy, zrobią to za darmo. miałem podobnie z tpsa, łącze synchronizowało mi się na 4+ mbity, po zmianie portu (przepięcie do ADSL2+) zaczęło śmigać 6-7mbitow (przy łączu 6).
spokojnie ja mam umowę w tp u mnie max idzie 17,5 Mb/s , 1) sprawdź kolego ile masz do centrali u mnie to około 800 metrów po za tym sprawdź czy ci router nie sypie błędami .. potem wyciągnij wnioski czasem też pomaga zmiana routera na lepszy bo ten badziew co ci standardowo wcisną to można o dupę rozbić ja miałem liveboxa 2.0 zte 2 x się już zepsuł :) wymiana na
@mielon: Obecnie mam 6mb (o ile jestem połączony) po ich "naprawach". Do centrali mam jakieś 100m, znajomy mieszkający po drugiej stronie ulicy ciągnie swoje 20mb w tp bez problemu. Routera to ja od nich nawet nie brałem, posiadam własny i sprawny. Zresztą na sprzęcie techników też pokazywało taki transfer.
Cześć, Czy komuś udało się rozwiązać problem z Netią? Bo ja się znalazłem w podobnej sytuacji z chęcią zrezygnowania z usług i nie wiem czy w ogóle jest po co się starać i pisać pisma..
Ja też miałem podobną sytuację jak w wykopie. Ta firma to dno i dwa metry mułu. Tam gdzie mogę, to wolę korzystać z sieci kablowych. Niestety w rodzinnym domu mam jeszcze podpisaną z nimi umowę na rok. W sumie mam wybór tylko między dżumą, trądem i cholerą. U poprzednich operatorów też różowo nie było ale tu to już po prostu kpina jest. Najciekawiej było, jak mi przez 3 dni net nie działał.
miałem podobną sytuację.Wziąłem internet 20 mb.Przy podpisywaniu umowy wszystko było ok.Ale po podpisaniu umowy zadzwoniła pani z Netii z informacją że nie mam infrastruktury do netu 20 mb i maksymalnie może być 8 mb.Zrezygnowałem z Neti i wróciłem do tp.I co sie okazało???A jednak się da...mam neta 20 mb w TP.Niech ktoś mi powie jaka w tym logika?
Mój znajomy chcąc uzyskać jak najlepszą ofertę robił w balona TP i Netię. Jednym mówił, że drudzy oferują mu coś lepszego i w magiczny sposób otrzymywał co raz to lepsze oferty i możliwości.
Miałem podobną sytuację. Sporo awarii, brak szybkości, za którą płaciłem. Sam napisałem wypowiedzenie umowy, ale oczywiście nie uwzględnili. Skontaktowałem się zatem z Rzecznikiem Praw Konsumenta. Pomógł mi on napisać "poprawne" prawniczo pismo z dopiskiem "do wiadomości Rzecznika Praw Konsumenta". To "poprawne" jest bardzo ważne, ponieważ jeśli w Twoim piśmie wystąpią jakieś słowa, które nie będą miały mocy prawnej - nawet ci nie odpiszą. Koniec końców skontaktowała się ze mną Pani z
@gerd11: Nie do końca jest tak jak piszesz. Obowiązek odpowiedzenia na zgłoszenie abonenta mają tylko wtedy, gdy Twoje pismo można sklasyfikować jako reklamację. Na prośby, skargi na niemiłego pana z infolinii itp nikt Ci nie musi odpowiadać.
Mojemu znajomemu też podłączyli do firmy 20, potem 16.. potem 4 i chodzi. Że bez netu więc numerów stacjonarnych również firma praktycznie stała. Kilka razy.
Komentarze (164)
najlepsze
Miałem podobną sytuację. Sporo awarii, brak szybkości, za którą płaciłem. Sam napisałem wypowiedzenie umowy, ale oczywiście nie uwzględnili. Skontaktowałem się zatem z Rzecznikiem Praw Konsumenta. Pomógł mi on napisać "poprawne" prawniczo pismo z dopiskiem "do wiadomości Rzecznika Praw Konsumenta". To "poprawne" jest bardzo ważne, ponieważ jeśli w Twoim piśmie wystąpią jakieś słowa, które nie będą miały mocy prawnej - nawet ci nie odpiszą. Koniec końców skontaktowała się ze mną Pani z
Z tą "poprawnością" też lekko przesadziłeś ;)