Polska gra Manor Lords "przerosła oczekiwania", sprzedano 3.5mln w 2 tygodnie!
Manor Lords to jeden z najgłośniejszych debiutów kwietnia - i to mimo tego, iż mówimy tu "zaledwie" o premierze w Early Access. Gra osiągnęła sprzedaż 3.5mln kopii w 2 tygodnie.
poradnikspeleologiczny z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 174
- Odpowiedz
Komentarze (174)
najlepsze
@Czekolatka: już dość duża łatka wleciała, ogólnie plany ma ambitne. Zresztą sam mówił, że to jest grywalne, ale jak ktoś chce pełnoprawny produkt to niech się wstrzyma z kupnem.
@miesozercy_pod_noz: bez biegania od znaczka na mapie do znaczka zeby zebrac wszystkie znajdzki i ewentualnie po drodze kogos zabic
@miesozercy_pod_noz: co? Kto cię gwałci?
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
@Squatlifter: ta, na premierę było taniej.
150 PLN za możliwość testowania niedokończonej gry? Nie, dziękuję.
@Bpnn: 150PLN za możliwość grania już teraz i wpływania na rozwój gry. Nie wiem czy dałeś radę skumać, ale nikt nie zmusza do zakupu Early Acces. To jest tylko możliwość kupna na stałe jeszcze przed premierą i grania już teraz. Gra nie znika jak wyjdzie jej skończona wersja i nie musisz wtedy kupować na nowo. Serio!
Miło usłyszeć, że małe studia osiągają sukces <3
Bo o ile plany malują się ładne, to realizacja może być już różna - rynek zna bardzo wiele tytułów, które rozwijały się tak źle, że gra zaczęła przymierać zanim została ukończona.
Tak choćby jest z Valheimem, który był wielkim sukcesem na starcie i dalej trzyma się bardzo solidnie, ale tragicznie powolne aktualizacje sprawiły, że obecnie nawet niedawna premiera dużej aktualizacji po prostu już nic graczy nie obchodzi, bo gra zdążyła się znudzić i ograć do porzygu. Przykładowo poprzednia duża aktualizacja w 2022 przyciągnęła ponad 120 tysięcy osób. Tak samo duża aktualizacja sprzed dwóch tygodni przyciągnęła maksymalnie 40 tysięcy i obecna ilość graczy jest mniejsza niż analogicznie rok temu.
I tu mam obawy co do Manor Lords, jeżeli aktualizacje będą małe i wolne, to gra umrze zanim się urodzi, bo to co obecnie posiadamy w grze, jest po prostu nudne i w 10 godzin zrobimy wszystko, co gra może zaoferować.
A niestety schematyczność powoduje, że tak zwane "Replay value" wynosi zero, czyli po jednej udanej rozgrywce (a to nie jest trudne) nie ma sensu grać ponownie, bo nie uzyskamy żadnej wartości dodanej, nie spotka nas nic innego, nic nas więcej nie zaskoczy i nie będziemy w stanie zrobić nic inaczej.