Oto dramat na jednym obrazku: elektryczny Autosan z baterią w przegubie.
Za 5 mln złotych, Autosan i Sieć Badawcza Łukasiewicz zbudowały autobus z baterią za przegubem.
readme z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 19
- Odpowiedz
Za 5 mln złotych, Autosan i Sieć Badawcza Łukasiewicz zbudowały autobus z baterią za przegubem.
readme z
Komentarze (19)
najlepsze
@DEATH_INTJ: W takim mieście jak Lublin wyobraź sobie, że jest bardzo rozbudowana trakcja trolejbusowa, zaś pojazdy mają funkcję magazynowania energii
@paw1470: W przypadku autobusów wodór nie ma sensu, bo jego czyste wytwarzanie kosztuje o wiele więcej niż w przypadku klasycznej produkcji z paliw kopalnych. Autobusy elektryczne w tym momencie są dość drogie w eksploatacji z uwagi na ceny prądu. Sądzisz, że nadwyżki jeśli znajdą zastosowanie w nadprodukcji wodoru nadal utrzymają swoje nierealnie niskie ceny?
W miastach można zacząć od darmowej komunikacji. Cześć miast ma druty nad drogami. Lepszy pomysł niż akumulatory. Pozostałe mogą jeździć na tradycyjnych paliwach. Będzie za darmo to ludzie zrezygnują z samochodów. Wystarczy zrobić jakiś limit żeby ludzie nie przesadzali z darmową jazdą. Potem mogą wejść