MIRKI - AFERA !
Pijany gość hotelowy pomylił piętra w skutek czego wyważył mi drzwi w moim apartamencie/hotelu zwał jak zwał, sytuacja miała miejsce o godzinie 2:30 i mimo zapewnień ze strony obiektu w sprawie zwrotu kosztów dalej ich nie otrzymałem a minął już miesiąc a obiekt przestał odbierać telefony i odpisywać na wiadomości, ale gdy dzwonię z innego telefonu to odrazu odbierają aczkolwiek gdy poruszam ten temat to magicznie się rozłączają twierdząc że słaby zasięg albo wymyślając że ,,tak tak wyślemy pieniążki,, nr do obiektu: 733 770 361
ZDJĘCIA WYWAŻONYCH DRZWII NA DOLE ARTYKUŁU
NAZWA OBIEKTU - 2NIGHTS APARTMENTS KRAKÓW - 733 770 361
Sprawę zgłosiłem do booking i oni jedynie dali mi 25% zwrotu czyli śmieszne pieniądze i stwierdzili że to jedyne co mogą zrobić.
Nie wiem co mam dalej robić, czytam opinie o obiekcie że wiele klientów również skarży się na brak faktury i późniejszy brak kontaktu, olewanie itp tak jak w moim przypadku
Bardzo proszę o pomoc, jakąkolwiek radę/wskazówkę którą by mi pomogła chociaż o krok w tej sprawie.
Dziekuje !
#afera #booking #krakow #prawnik #policja #prawokarne #polska #hotel #hotele #podroze #apartament
Komentarze (23)
najlepsze
Januszem jesteś TY,
Ciężko mi ocenić co się stało, bo drzwi wyglądają tylko na wgięte i na luzie powinny trzymać. Ta blaszka wokół otworu na bolce jest trochę szarpnięta, ale przecież bolce zostały by w głębi.
Nie rob nic i płacz na Wykopie.
1. Jak długi był pobyt?
2. Jedna noc, czy np. tydzień?
3. Jak zachowali się tuż po zgłoszeniu (m.in. czy zaproponowali zamianę pokoju).
4. O ile zwrotu się domagales?
5. Czy zaakceptowali wniosek o zwrot, czy odpisali ze rozpatrzą do poniedziałku?
6. Jakim tytułem dostales zwrot od booking?
7. Ile realnie straciłeś?
8. Czy stratę zgłosiłeś do ichniego TU (na pewno są ubezpieczeni)?
9. Czy
1. Pobyt 1 noc
2. 1 noc
3. Po całej akcji nie odbierali telefonów, recepcja jest czynna od 10 do 17 a akcja toczyła się o 2:30 nad ranem, to apartamenty na które się wchodzi za pomocą otwarcia skrytki po której otwiera się i wypada klucz do pokoju
4. Pełny zwrot (oni sami mi go zaproponowali )
5. Następnego dnia poszedłem do recepcji i wyjaśniałem sytuację i prosili by