Ufff, po 7 latach pracy, testów, wymyślania ciągle nowych rzeczy gra jest gotowa. Nie mogę już na nią patrzeć ;) Gra nosi nazwę Dungeon Legends 2 : Tale of Light and Shadow. Może pamiętacie że dwa lata temu wydałem ją na urządzenia mobilne, a dwa lata trwała konwersja na PC, poprawianie błędów i dodawanie kilku ciekawych udoskonaleń, z których jedno opisuję poniżej.
O grze - nawiązuje do klasycznych RPG dungeon crawlerów polegających na eksploracji lochów, szukaniu ukrytych przejść, losowo wyrzucanych przedmiotów, walce z przeciwnikami zamieszkującymi to "opuszczone" miejsce, rozwijaniu postaci, czarów i tak dalej.
Myślę że najbardziej unikalną cechą którą udało mi się dodać jest system dialogów z wykorzystaniem AI - czyli AI jest podpięte pod NPC i rozmawiając z napotkanymi postaciami po prostu chatujemy z nimi a sztuczna inteligencja wciela się w postać i ją odgrywa. Nie ma predefiniowanych zdań, od Was zależy jak poprowadzicie rozmowę i czy dostaniecie questa albo przedmiot.
Poniżej krótki zwiastun i strona Steam gdzie możecie się dowiedzieć więcej.
Z tej okazji pomyślałem też że rozdam kilka kluczy Wykopowiczom, więc jeśli chcielibyście klucz to piszcie w komentarzach a ja wybiorę 10 osób i im te klucze podeślę (jeśli będzie tyle komentarzy ;)
Jeśli macie pytania odnośnie samej gry i pracy nad nią to też zapraszam do komentowania. Trzymajcie się! :)
https://store.steampowered.com/app/2324260/Dungeon_Legends_2__Tale_of_Light_and_Shadow/?l=polish
#rozdajo #steam #rpg #gra
Komentarze (258)
najlepsze
Chciałbym dopytać jak wyglądało tworzenie assetów do gierki, dołączanie ich, czy kupowanie i
spoko zaraz podeślę na priv kluczyk :)
to świeża sprawa więc myślę że
Pamiętam Grimrocka i trochę japońskich crawli - miło się w nie grało.
Dla ciekawości - jak duża ekipa pracowała nad grą i czy jako praca dodatkowa czy na pełny etat?