Test: Volkswagen Multivan e-hybrid - na krótką wycieczkę
Nowy Volkswagen Multivan to zdecydowanie świeża konstrukcja, która w formie hybrydy plug-in chce zyskać świadomych ekologicznie klientów. Czy mają zatem na co liczyć?
stopaotestuje z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 3
Komentarze (3)
najlepsze
Plusy :
- jeżdżąc na krótkich odcinkach jedziemy na prądzie ( 18 kW/100km * 0,80 = 14,40 zł / 100km) (ew. fotowoltaika itd ale tu nie wnikam),
- jadąc po bułki do sklepu - nie odpalamy spalinówki - więc nie zarzynamy silnika,
- Chcąc przyśpieszyć (w trybie sport) mamy do
- drogie
- szybko traca na wartosci
- szybko mozesz trafic w szkode calkowita = wieksze ubezpieczenie lub brak (niektore firmy rezygnuja z ubezpieczania)
- krotszy zasieg niz u konkurencji|
- przez pol roku spada zasieg jeszcze bardziej
- w #!$%@? dluzsze uzupelnianie zasiegu
- poruszanie sie po mapie wedlug punktow z ladowarka
minusy:
- nie leca spaliny z tylu
- brak odglosu turbo, v6, tlumika