Kto tu jest naprawdę winny? Newag odnosi się do usterek pociągów
Szczegółowe wyjaśnienia producenta pociągów rzucają nowe światło na sprawę
5da4266d3de6dbaf425a2d4fc16225d0 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 15
Szczegółowe wyjaśnienia producenta pociągów rzucają nowe światło na sprawę
5da4266d3de6dbaf425a2d4fc16225d0 z
Komentarze (15)
najlepsze
Czyli wg. producenta nie można tu mówić o nieuczciwej konkurencji czy "prawie do naprawy", bo ich te przepisy nie obowiązują.
@5da4266d3de6dbaf425a2d4fc16225d0:
Przecież to co zrobuł Newagg to oficjalne potwierdzenie, ze to ich kod i uja im zrobicie, a nawet wiecej, to Newagg bedzie chcial odszkodowania za to, ze to zostalo ujawnione... :O
Newagg napisal oporgramowanie z niebezpiecznym kodem, ktory fałszywie blokował pociągi narażając obsługe na straty finansowe oraz potencjalnych pasażerów na zagrożenie zdrowia i życia i teraz jeszcze będą mówić, że oni mają do tego prawo...
KRYMINAŁ i
Co ciekawe niby twierdzą:
ale w praktyce to czepianie się słówek, bo zapewne blokada urządzenia po 10 dniach bezczynności nie spełnia definicji "awarii" (która musi być "nagła"). Zresztą dalej piszą o "systemie bezpieczeństwa" który został "przełamany" więc w zasadzie przyznają że mieli w kodzie blokady. Czy faktycznie "system bezpieczeństwa" powinien
@5da4266d3de6dbaf425a2d4fc16225d0: I chyba do tego się to sprowadzało ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Celowo to wszystko zrobili.
1. Oprogramowanie stosowane przez NEWAG jest i zawsze było wolne od jakichkolwiek rozwiązań służących tzw. „postarzaniu produktu”, stosowanych powszechnie na rynku konsumenckich przez producentów urządzeń elektronicznych. NEWAG jest producentem pojazdów kolejowych, a nie pralek, lodówek czy telefonów. W razie uszkodzenia pojazdu kolejowego użytkowniknie kupuje sobie nowego, tak jak to
Security by obscurity. Genialne! Tak trzymać.
Radio-stop też jest do tego stopnia zabezpieczony, jaki procent script kiddies nie wie o częstotliwościach wywołania.
"sadeczanin.info", "Sądecki Newag"
( ͡º ͜ʖ͡º)
@Dziad_Mroz: Ale to nie jest artykuł tylko oświadczenie przesłane do prasy przez Newag. I bardzo dobrze, bo gdyby to był artykuł to można by potem twierdzić, że dziennikarz coś przekręcił, a tak mamy oficjalne stanowisko Newagu. Stanowisko, które w wielkim skrócie mówi:
1. Blokady były ("system bezpieczeństwa pociągu"), ale mamy do nich prawo.
2. Pociągi sprzedajemy z pirackim oprogramowaniem na które spółki kolejowe nie mają licencji więc nie mają prawa