Kto jeździ SUV-em, zapłaci więcej za parkowanie? Będzie referendum wśród mieszka
To też przekaz dla tych, którzy nadal korzystają z prywatnych samochodów w mieście: za kilka lat nie będziecie tu mile widziani - mówi David Belliard. Komentarz: Jak tam wykopki? Dzisiaj diesle, jutro SUVy, a na koniec 15 minutowe getta.
CryptoNGuns z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 443
- Odpowiedz
Komentarze (443)
najlepsze
I bardzo dobrze, eliminować SUV-y z miast. #!$%@? widoczność zza kierownicy (ostatnio była akcja, że dziecko wbiegło na pasy i kierowca SUVa nawet go nie zauważył), wysokie przody, co przy wypadku z udziałem normalnego auta zwiększa zagrożenie poważnego uszczerbku na zdrowiu jadących tym normalnym i zajmowanie po półtorej miejsca.
Wynajmuję mieszkanie z garażem, a przed nim mam dodatkowo podjazd, nieco większy od
Komentarz usunięty przez autora
Miasta powinny być dla małych samochodów miejskich (mały samochód = mniej miejsca = więcej miejsc parkingowych). Te gównosuvy dla nieumiejących jeździć to zakała miast.
Nie bez powodu sterteotypowe "żony prezesów" jeżdżą SUVami - nie potrafią jeździć, wiec jak się w kogoś #!$%@?ą to nawet nie zauważą xD
Jak chcecie duże samochody to sobie Vany kupcie
@niochland: następny pacan. mały samochód = 15cm węższy, 30cm krótszy. weź największego na świecie kloca Hummera i postaw najmniejsze japońskie kei cary, a różnicę będziesz miał z 2cm. na parkingu na 500 miejsc wzdłuż może by jedno miejsce więcej się znalazło.
@she-wolf1993: a co z samochodami mieszkańców? To, że jesteś biedny jak mysz kościelna i nic nie masz, nie oznacza, że inni aut nie mają a mieszkają w Warszawie czy Paryżu.