UOKiK: Orange Polska ma zwrócić konsumentom opłaty za kontakt z infolinią i diag
Orange Polska ma zwrócić opłaty za połączenia z infoliniami Orange i nju mobile, które były pobierane, nawet gdy konsument miał w ofercie darmowe rozmowy. Zwrócone zostaną również opłaty pobierane za diagnozę techniczną w ramach reklamacji zgłaszanej przez konsumenta - przekazał UOKiK.
delinquencia z- #
- #
- #
- #
- #
- 60
Komentarze (60)
najlepsze
* na infolinii umawiają ci serwisantów na godziny wieczorne.
* serwisant przyjeżdża koło 12 i mówi, że pracują tylko do 16 i w kółko im tłumaczą, że później nie pracują. A orange swoje i tego nie zmienia
* dzwonisz do nich aby im to powiedzieć a oni że w komputerze mają że wieczorem jeżdżą i tak jest, że o co chodzi
Inna rzecz, w
Rowery miejskie Nextbike znane są z tego, że często mają awarie, nie chcą się zwrócić do stacji i żeby oddać rower, trzeba dzwonić na infolinię. Kiedyś, gdy jeszcze miałem naliczanie sekundowe rozmów na zwykłe numery, podliczyłem całkowity czas wszystkich rozmów w sezonie, jakie musiałem nawiązać z infolinią Nextbike (większość tego czasu to były oczekiwania na połączenia nawet po kilkanaście minut). Całe zestawienie wysłałem do
Jedyny problem od ponad 10 lat miałem z nimi z tydzień temu kiedy BTS LTE orange na mojej okolicy padł a zasięgu 3G miałem tylko 1 kreskę przez 3 dni.
Przy pierwszym zgłoszeniu info o tym że nie zauważyli żadnych nieprawidłowości , drugi godzinę później że coś tam się dzieje ale nie wiedzą co