Przejazd bez rogatek - jak wezwać pomoc?
W jaki sposób wezwać pomoc na przejeździe kolejowym, na którym nie ma rogatek i nie można wypchnąć szlabanu, co spowoduje automatyczne wezwanie pomocy. Może się komuś przydać.
B.....n z- #
- #
- #
- #
- #
- 98
W jaki sposób wezwać pomoc na przejeździe kolejowym, na którym nie ma rogatek i nie można wypchnąć szlabanu, co spowoduje automatyczne wezwanie pomocy. Może się komuś przydać.
B.....n z
Komentarze (98)
najlepsze
@Kutonapletess: Już go środowisko ratowników podobno wyśmiało przez niektóre jego akcje, jak i stracił współpracę z AEDMAX za rozpowiadanie bredni niemających pokrycia w wiedzy medycznej.
@SynMichaua:
Zerwanie współpracy https://aedmax24.pl/apteczki_borkos
Spowodowane tym postem "Złego ratownika" https://fb.watch/naVpMipW36/
A tu wyjaśnienie dlaczego to co robi, zostało pokazane źle.
Od tych sytuacji można zauważyć, że jak przyjeżdża ZRM, to Borkoś się natychmiastowo wycofuje i wręcz ewakuuje xD Na wcześniejszych materiałach dzielnie zostawał do końca, jak ktoś zweryfikował jego błędy to już jakoś ucieka i gra "bezpiecznie"
Nawet zakładając, że jakimś cudem ktoś się dodzwoni od razu, to ile czasu straci na:
a) znalezienie tego numeru
b) nawiązanie połączenia
c) wytłumaczenie o co chodzi, podanie kodu
d) przekazanie
Zawsze połączenie było po najwyżej minucie, często po kilkunastu sekundach.
Zawsze było profesjonalnie i sprawnie.
Dzięki za wyjaśnienie ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
To na który numer dzwonić?
Czy na numer skrzyżowania: 503 001 243?
Czy na numer alarmowy: 112?
Czy na te numery na dole: +48 600 084 183, +48 22 473 37 34?
To wszystko jest bardzo skomplikowane.
Może prostszym rozwiązaniem byłby duży przycisk pod tymi światłami?
Nie wiem, nie znam się.
Ehhh...
Ta, wykonywanie telefonów, gdy pociąg jedzie ze 120 km/h i za minutę lub mniej nadjedzie.
Takie rzeczy to powinny być przyciskiem uruchamiane pod sygnalizatorem i natychmiast alarmować maszynistę (automatycznie i bezpośrednio).
Ktoś tu nie ma wyobraźni.
Telefony to sobie można wykonywać gdy jest na to czas, a nie gdy liczy się każda sekunda (sygnalizator i dzwonki już uruchomione).
https://nto.pl/akt-oskarzenia-po-glosnym-zderzeniu-pendolino-i-ciezarowki-w-2017-roku-dyzurny-na-stacji-w-ozimku-mial-11-minut-by-zareagowac/ar/c16-17260181
@kyjgel i są bezużyteczne przez to, że zostały umieszczone w niewidocznym miejscu. Powinny być umieszczone osobne duże tablice alarmowe i przycisk emergency.
Gdy
To zapamietalem z komentarza kolejarza na Youtubie pod tym filmem.