@Arkadian: im auto nowsze tym bardziej pod autoryzowany serwis jest robione. dochod ze sprzedazy auta to jedno zrodlo zysku firmy, drugie tyle zarabiaja na czesciach i serwisie.
Dla przykladu Passat b6 to wieczny pacjent. w b5 pare czesci jest tak debilnie zrobionych, ze z czasem musza sie popsuc. Az trudno uwierzyc, ze tak doswiadczona firma jak VW zaakceptowala takie rozwiazania (czesc o ktorej mowa dostepna tylko w aso za 1500 zl).
Wiekszość marek ma takie tory w swoich ośrodkach rozwojowych. testuje sie tam jak sami widzieliście auta w różnych typowych lub mniej sytuacjach spotykanych w codziennym użytkowaniu.Każdy nowy model przed wprowadzeniem na rynek przechodzi setki godzin takiej maltretacji, co pozwala wyeliminować błędy popełnione na desce kreślarskiej.
Komentarze (101)
najlepsze
Dla przykladu Passat b6 to wieczny pacjent. w b5 pare czesci jest tak debilnie zrobionych, ze z czasem musza sie popsuc. Az trudno uwierzyc, ze tak doswiadczona firma jak VW zaakceptowala takie rozwiazania (czesc o ktorej mowa dostepna tylko w aso za 1500 zl).