To nie koniec głośnej sprawy klienta mBanku. Zapowiada walkę - Money.pl
Klient mBanku, któremu przez pomyłkę obciążono rachunek kwotą blisko 2 mln zł, żąda rekompensaty i rozważa zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa przez pracownika banku dowiedział się money.pl. Według reprezentującego go prawnika trudno tu mówić o "zwykłej pomyłce".
hopex z- #
- #
- 146
- Odpowiedz
Komentarze (146)
najlepsze
Klasyczne korpo, nie było szumu medialnego to wyjebka, zadzwoń do nas, poczekaj 20 min na infolinii, MOŻE coś zrobimy. Nie masz teraz hajsu, nie możesz sobie nawet bułki kupić, zbliża się termin zapłaty rachunków? ¯\(ツ)/¯
Zrobiło się głośno, yyyaaaa pomyłka systemu, sory, masz wirtualny uścisk dłoni prezesa w
@Zenon_Zabawny: Bo do tej pory uchodziło to na sucho. Cokolwiek od##bali to rozchodziło się po kościach, nic się nie stało, nie musieli nawet przeprosić. A już na pewno nie musieli ponieść odpowiedzialności.
A więc szybko zauważyli, że każdą procedurę, każde działanie robią pod siebie i nie muszą dbać o jakość, bo bylejakość kosztuje mniej a uchodzi płazem. Oczywiście bylejakość jest
@Zenon_Zabawny: Takie #januszbiznesu, #!$%@?ć pracownika bo popełnił błąd xD
Przypominam kto najbardziej w Polsce ciśnie na likwidację gotówki: Hołownia, Trzaskowski, cała lewica i zieloni.
@wojtek-m: Najpierw trzeba mieć jakiś wizerunek wart chronienia.
Raczej powinien się cieszyć, że nie była potrzebna sprawa sądowa do anulowania długu.