Słaba sprzedaż Apple Vision Pro. Firma zmniejsza produkcję
![Słaba sprzedaż Apple Vision Pro. Firma zmniejsza produkcję](https://wykop.pl/cdn/c3397993/d6f498d6c3463df2b31ae1d8d1ebdaa8f0040e8e464e250ac763832d2bda8516,w300h194.jpg)
Zamiast miliona sprzedanych sztuk Vision Pro tylko 400 tysięcy. Stworzenie zaawansowanych technologicznie gogli okazuje się bardzo
![janusz_z_czarnolasu](https://wykop.pl/cdn/c3397992/janusz_z_czarnolasu_mt9NJsVNgY,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 9
Zamiast miliona sprzedanych sztuk Vision Pro tylko 400 tysięcy. Stworzenie zaawansowanych technologicznie gogli okazuje się bardzo
Komentarze (9)
najlepsze
https://ithardware.pl/aktualnosci/problemy_z_produkcja_vision_pro_apple_zmuszone_do_powaznych_ciec-28096.html
https://businessinsider.com.pl/technologie/apple-vision-pro-maja-problem-z-jakoscia-produkcja-ograniczona/qlkeqwz
źródło: F0bKEZmXsAEDugr
PobierzZa 1/3 tej ceny masz Oculusa Pro, który przeciętnemu użytkownikowi oferuje więcej. No i za chwilę wyjdzie Oculus 3 za €500. Po co się kupuje google VR? Ano głównie do zabawy. A na Vision Pro nawet nie
@odomdaphne5113: no i tutaj już widać, że siedzisz w bańce gamerów, która patrzy tylko w jedną stronę. Vision Pro w ogóle nie jest robiony z myślą o grach, więc nic dziwnego, że nie zainteresował twoich znajomych.
To tak jakby powiedzieć, że Smart to jest słabe auto i nie będzie się sprzedawać, bo nie jest duży i nie ma napędu na 4
Pudło, ekspercie.
Praktycznie w ogóle nie gram. Siedzę ze znajomymi na BS, słuchamy muzyki i gadamy. To 90% mojej aktywności w VR (mimo ze to minimum 3h dziennie)
Kiedyś jeszcze próbowałem w Gravity Sketch pracować, ale ogólnie okazało się to mało wydajne.