Kondycja marki Bud Light nie poprawiła się od kilku miesięcy
Kondycja marki Bud Light ucierpiała po współpracy z transseksualną influencerką Dylan Mulvaney. Nie poprawiła się mimo upływu kilku miesięcy, a nieprzychylni marce są konsumenci z obu stron sporu.
Marketingprzykawie_redakcja z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 189
Komentarze (189)
najlepsze
Kolejne tego typu akcje gonią jedna za drugą a kolejną ofiarą bojkotu jest call of duty w USA.
https://youtu.be/pry_zfzp_WM
@chilon:
Normalni ludzie nie kupują bo nie lubią jak im się wciska ideologię między piwo a grilowaną kiełbasę.
A LGBTy nie kupują bo to piwo nie identyfikuje się jako wino i nie wpisuje się to w ich wyimaginowany obraz świata.
@buont: Żeby tylko tam. Tu właśnie o to chodzi, że nie tylko tam, a praktycznie wszędzie, od seriali przez różne wydarzenia kulturalne po reklamy. Ludzie zaczynają mieć dosyć tego, że wszędzie i prawie na okrągło trąbi się o kilku procentach społeczeństwa.
transseksualnym influencerem Dylanem Mulvaney. To jest facet do cholery!
Z ciekawości rzuciłem okiem na jego TikTok. Oczu kąpiel z Domestosem to za mało, żeby odzobaczyć... (╥﹏╥)
@R2D2_z_Sosnowca: Nie ktoś a kobieta ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@aret: pięknie potrafi w marketing.
No właśnie o to chodzi, że nawet transy nie chcą tego kupować xD Najpierw obrazili zwykłych klientów targetując się pod promil społeczeństwa. Potem obrazili transów, przepraszając za powyższe. Gorzej się tego chyba nie dało zrobić.
@jagoslau: no i fajnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)