I właśnie takich manewrów powinni uczyć na prawku! Takich i przeciwskrętu. To czego uczą obecnie produkuje tylko kolesi którzy nie mają zielonego pojęcia o jeździe. Jestem zdecydowanie za zaostrzeniem przepisów i zmianą w formie zdawania na prawko. I mówię to jako motocyklista z 18 letnim doświadczeniem na drodze.
wyhamowałby bez problemu ale albo postanowił się poślizgać albo jego motocykl chciał się poślizgać. Sam jeżdżę motocyklem i uważam że bez problemu można to wyhamować motocyklem z dwiema tarczami z przodu z zaciskami min. 2x2 tłoczki - żaden problem
@invidia: Musiał podjąc decyzję albo wiedział, że wyhamuje na fuksa ( lub nie wyhamuje i wbije się w tą ciężarówkę ), albo wyłoży się i ślizgiem wleci. Wydaje mi się, że opcja druga trochę mniej ryzykowna. Zawsze lepiej kontrolowanie polecieć.
@invidia: Masz rację, też myślę że da rade to lajtowo wyhamować. Ale bardzo dobrze widać, patrząc na cień, że zblokowało mu się przednio koło. Zblokowane koło dąży do ruchu w bok tam gdzie napotka mniejszy opór, więc wystarczyła minimalna nierówność i poleciał na bok. Presnął panicznie, tak jak mówił ktoś wyżej - taki odruch. Jakby miał świeże i dobre hample coś takiego pewnie by się nie stało. Również jeżdze.
@vviktor_88: Nie rozpowszechniaj fałszywych opinii, bo ktoś sobie to weźmie do serca, położy się zamiast hamować i będziesz go miał na sumieniu. "Motocyklista doskonały" - David L. Hough - przeczytaj, a zrozumiesz że guma na oponie ma większą przyczepność niż plastiki.
to zalezy, jego ubrania moga miec lepsze tarcie niz plastnik, wieksza powierzchnie tarcia niz opony na ulicy, sam kierowca bez motocylku mial mniejszy ped...ogolnie duzo zmiennych nie ma co uogolniac
@gav: A co, jezdzenie na motocyklu zarezerwowane jest tylko dla idiotow? Przeciez tak samo mozna powiedziec o posiadaczach samochodu. Samochodami tez czasami wariaci jezdza. Wszystko zalezy od czlowieka
Komentarze (157)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
to zalezy, jego ubrania moga miec lepsze tarcie niz plastnik, wieksza powierzchnie tarcia niz opony na ulicy, sam kierowca bez motocylku mial mniejszy ped...ogolnie duzo zmiennych nie ma co uogolniac
1. Ilość samochodów a ilość motocykli na polskich drogach?
2. Średnią wieku kierujących?
Jeżeli dla Ciebie każdy motocyklista jest samobójcą, to jesteś niereformowalnym przypadkiem jakich wiele wśród polskich kierowców.