Pewnie jak Polska będzie jeszcze więcej miała rowerów to Niemcy tego też zakurzą tylko na rzecz lepszych bardziej eko rowerów, na które mają patent niemieckie firmy. Wasz łańcuch jest fee bo ma smar - a niemiecki łańcuch a i cały rower będzie eko bo niemiecki i mający certyfikat ProGermay eco. Myślicie że to śmiech na sali? No tak tak było z stoczniami, piecami, rolnictwem, energetyką, kopalniami, autami, etc.
@uchm: Nie wiem, obliczenia obciążeń są wykonywane z założeniem konkretnej siły działającej na obiekt, np. 200N przy korbie i oblicza się ilość obrotów.
Przy tym samym obciążeniu pasek karbonowy wytrzymuje 10x tyle obrotów zanim pęknie, a łańcuch rozciągnie na tyle że przestanie spełniać swoje zadanie.
@LordDockers: Nie chcę wypożyczać, chcę mieć. Dlatego nie korzystam z carsharingu, hulajnóg, rowerów ani taksówek. Wartość tych rzeczy jest śmieszna, a ceny nieproporcjonalne, w 1-2 miesiące aktywnego używania spłacasz rzecz wynajmującemu zamiast kupić ją sobie na własność i nie być zależnym.
Potrzeba infrastruktury rowerowej (ścieżki bezkolizyjne i powszechnie dostępne solidne stojaki, walka z kradzieżami rowerów i paserami zamiast seryjnego umarzania spraw przez policję), a nie rowerów na wynajem.
#rudytusk mam info. Powiedz Scholzowi, że trzeba nałożyć podatki za posiadanie roweru w UE. Nie będzie sobie Polski motłoch produkował rowerów ile chce. Trzeba to koniecznie ukrócić.
Komentarze (17)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Przy tym samym obciążeniu pasek karbonowy wytrzymuje 10x tyle obrotów zanim pęknie, a łańcuch rozciągnie na tyle że przestanie spełniać swoje zadanie.
Potrzeba infrastruktury rowerowej (ścieżki bezkolizyjne i powszechnie dostępne solidne stojaki, walka z kradzieżami rowerów i paserami zamiast seryjnego umarzania spraw przez policję), a nie rowerów na wynajem.