Cześć,
Dziś chciałbym opowiedzieć Wam o moim projekcie, nad którym pracuję od kilku miesięcy - „Grimwalker". To moja pierwsza gra komputerowa, a zarazem coś co chciałem zrobić jako dziecko. Wtedy brakowało mi umiejętności i narzędzi, ale zachęciło do nauki programowania. Po ponad dekadzie pracy jako programista czuję potrzebę „odpłacenia się” branży gier.
Od zawsze interesowały mnie gry, które oferują mieszankę horroru i akcji, takie jak DOOM, Resident Evil czy Bioshock. Te tytuły były główną inspiracją dla „Grimwalkera".
Gra osadzona będzie w opuszczonej wiosce, która została opanowana przez okultystów i demony. Gracz wcieli się w opętaną przez demona postać i musi przetrwać w świecie pełnym niebezpieczeństw i walki z niezwykle potężnymi wrogami. Wioska pełna jest zagadek i tajemnic, a eksploracja i zbieranie zasobów będą kluczowe do przeżycia.
Walka w "Grimwalkerze" będzie dynamiczna i brutalna, a do dyspozycji gracza zostaną oddane różnego rodzaju bronie palne i białe.
Istotnym elementem gry będzie możliwość przemiany w demoniczną formę, która pozwoli na bardziej efektywną walkę z przeciwnikami za pomocą pazurów i zaklęć. Demon komentuje też nasze poczynania w grze, wprowadza dodatkowe elementy narracyjne i ma własne interesy. Jego podpowiedzi nie zawsze bedą pomagać graczowi, więc trzeba będzie uważać na to co mówi.
Planowany zakres gry:
-6 poziomów: Las, Opuszczona Kopalnia, Wioska, Dwór, Lochy, Ruiny
-5 broni: maczeta, pistolet, karabin maszynowy, shotgun, granatnik
-10 typów przeciwników (demony i okultyści)
-3-4 zaklęcia dla demonicznej formy + walka wręcz
Gra nie jest jeszcze gotowa, ale można ją dodać do listy życzeń na Steam:
https://store.steampowered.com/app/2369630
Poniżej przesyłam więcej screenshotów z gry:
Dziękuję za uwagę! :)
Komentarze (107)
najlepsze
Albo mod rozjaśniający skórę jak w HL?
https://ithardware.pl/aktualnosci/rozjasniajacy_skore_mod_to_najpopularniejsza_modyfikacja_do_hogwarts_legacy-25844.html
( ͡° ͜ʖ ͡°)
przy okazji polecam serial, na pewno znajdziesz w nim sporo inspiracji :-)
Pankillerem się nie inspirowałeś? :)
Odebrało część frajdy.
mam kilka pytań
1. jaki silnik UNITY, Unreal?
2. Sam tworzysz grafikę do gry?
3. Ile czasu Ci to zajęło (do obecnego momentu)?
1. Unreal Engine
2. Przy grafice 3D korzystam z płatnych i darmowych assetów. Przy grafice 2D to gotowe assety, trochę własnych grafik i to co uda się wytworzyć z Midjourney.
3. Kurcze... już prawie rok będzie. Z tym, że pracuje na tym po godzinach.
Ale do wishlisty możesz dodać :P
https://store.steampowered.com/app/2369630/Grimwalker/
Z tą muzyką to się postaram coś znaleźć, zwłaszcza dla walki jako demon.