Cześć,
Dziś chciałbym opowiedzieć Wam o moim projekcie, nad którym pracuję od kilku miesięcy - „Grimwalker". To moja pierwsza gra komputerowa, a zarazem coś co chciałem zrobić jako dziecko. Wtedy brakowało mi umiejętności i narzędzi, ale zachęciło do nauki programowania. Po ponad dekadzie pracy jako programista czuję potrzebę „odpłacenia się” branży gier.
Od zawsze interesowały mnie gry, które oferują mieszankę horroru i akcji, takie jak DOOM, Resident Evil czy Bioshock. Te tytuły były główną inspiracją dla „Grimwalkera".
Gra osadzona będzie w opuszczonej wiosce, która została opanowana przez okultystów i demony. Gracz wcieli się w opętaną przez demona postać i musi przetrwać w świecie pełnym niebezpieczeństw i walki z niezwykle potężnymi wrogami. Wioska pełna jest zagadek i tajemnic, a eksploracja i zbieranie zasobów będą kluczowe do przeżycia.
Walka w "Grimwalkerze" będzie dynamiczna i brutalna, a do dyspozycji gracza zostaną oddane różnego rodzaju bronie palne i białe.
Istotnym elementem gry będzie możliwość przemiany w demoniczną formę, która pozwoli na bardziej efektywną walkę z przeciwnikami za pomocą pazurów i zaklęć. Demon komentuje też nasze poczynania w grze, wprowadza dodatkowe elementy narracyjne i ma własne interesy. Jego podpowiedzi nie zawsze bedą pomagać graczowi, więc trzeba będzie uważać na to co mówi.
Planowany zakres gry:
-6 poziomów: Las, Opuszczona Kopalnia, Wioska, Dwór, Lochy, Ruiny
-5 broni: maczeta, pistolet, karabin maszynowy, shotgun, granatnik
-10 typów przeciwników (demony i okultyści)
-3-4 zaklęcia dla demonicznej formy + walka wręcz
Gra nie jest jeszcze gotowa, ale można ją dodać do listy życzeń na Steam:
https://store.steampowered.com/app/2369630
Poniżej przesyłam więcej screenshotów z gry:
Dziękuję za uwagę! :)
Komentarze (107)
najlepsze
Wszystko teraz musi być FPS, a ja nie umiem w nie grać od DN3D :(
Przez to nie grałem w System Shock, przerwałem Bioshock i wiele innych. Leżą sobie pokupowane.
Jedynie nowe Fallouy jakoś przebolałem, bo akcja nie jest szybka i strzelam w "turach".
Naprawdę szkoda, ale życzę powodzenia :)
https://letmegooglethat.com/?q=unreal+engine
ale dlaczego nikt nie robi już gierek edukacyjnych np . jak przewinąć dzieciaka albo gry o hodowli kur xD gdzie zaczynasz od małego kurnika ale kończysz jako potentat branży drobiarskiej ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Myślisz że tak łatwo jest symulować gówno jak dzieciak ci robi w nim backflipy i się wierci? A jak się nauczy wstawać (dzieciak, nie gówno) to dopiero jest akcja ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ale zdecydowałem nie korzystać ze wszyskich zabawek, które oferuje.
Taki Lumen... niby fajnie, ale odpal to na słabszym kompie.
Zrezygnowałem. Długi czas miałem słabego kompa, a w gierki chciało się grać.
Dlatego teraz testuje grę na średnim kompie z 2015.
Lumen i Nanite zdejmują z developera dużo roboty, ale zawsze jest jakiś koszt.
Były przypadki w poważnych studiach tworzących gry, że developerzy i testerzy mieli bardzo mocne maszyny i nie wiedzieli, że gra jest źle zoptymalizowana.
Najbardziej przypominam sobie przypadek z jakąś grą MMO, która zacinała się, bo
był by
@MOSS-FETT byłby
Lepiej się położyć i czekać na śmierć?