"Nie" z Janem Pawłem II mimo usunięcia z Orlenu i Poczty zwiększyło sprzedaż

Wydawca “Nie” informuje, że numer z Janem Pawłem II i lalką na krzyżu miał sprzedaż o 15 proc. wyższą niż przeciętna, chociaż jego sprzedaż zablokowały Orlen i Poczta Polska.
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 73
Komentarze (73)
najlepsze
@DzikiWonsz221: Ale żeś #!$%@?ł salto mortale xD Nakład im się sprzedał więcej o 15% niż zwykle, ale z jakiegoś powodu blok PiSu ich zabolał
no tak, bo przeciez kazdy kupuje czasopisma na poczcie, przy okazji stania w kolejce po przepisy siostry kunegundy albo na orlenie
@Rad-X: Te, u mnie jeszcze pełno kiosków stoi i takich saloników prasowych.
No i oczywiście "wieści gminne i inne" oraz "wieści z kruchty".
Ach ten wujek Jurek...
[urban-tak-było.jpeg]
W końcu to kolekcjonerskie wydanie