Jak ładować większą ilość aut elektrycznych bez modernizacji sieci zasilającej?
Aby w energetyce ograniczyć koszty i uniknąć wymiany transformatora na mocniejszy konieczne będzie sterowanie poborem energii przez ładowarki aut. Może zdarzyć się, że u Ciebie w domu Twoja prywatna ładowarka nie rozpocznie ładowania bo czeka aż skończy się ładować auto u Twojego sąsiada.
Piotr_Bibik z- #
- #
- #
- #
- 23
- Odpowiedz
Komentarze (23)
najlepsze
A podłączenie 'na krótko' to zerwanie plomb itp.
Jednym słowem pluję na to i eksploatuję mojego 23-letniego trupa tak długo jak się da.
A nie cholera jak na przykładzie kompa: nakupuje dwa GTX / RTXy, 4 dyski talerzowe duże, nagrywarkę, wiatraki piękne ładne, LEDy,
a zasilacz w kompie stary ModeCOM 350W i jeszcze chce żeby to działało :D
Poza tym, imo samochody elektryczne będą fajne dopiero, gdy będą miały "fuel cell" wymienne łatwo i szybko tak jak duże drony w filmie Oblivion z 2013
Ale to i tak kropla w morzu potrzeb, potrzebne z 10 takich elektrowni albo i więcej.
A co z resztą? Przewody, stacje trafo, damn...
Gdybym ja rządził krajem, to bym promował program Prąd+ a nie żadne 500+.
O elektryczność w kraju zadbać primo.
A już w 2008 jaka sytuacja była z wykresami produkcja/konsumpcja
Tyle lat, politycy gwno robili, udawali że problemu nie ma.
A tak naprawdę wypoczki to się douczcie - po pierwsze ładowarka EV nie uruchomi się kiedy jest za niskie napięcie w sieci (czyli np. całe osiedle robi sobie herbatkę przed odcinkiem "Złotopolskich"), po drugie w sieci elektrycznej nie ma zasady "kto pierwszy ten lepszy" trzecie to prowadzone są projekty tzn. 2nd life battery - stare baterie z elektryków (70-80% pojemności) są