Temat ciekawy i niestety dość powszechny.
O tym jak sprzedawca kpi sobie z klienta oraz obowiązujących go przepisów.
Oscyloskop został odesłany na prośbę serwisu, gdyż urządzenie nie spełnia wszystkich wskazanych funkcji (połączenie z PC przez Ethernet / USB).
Załączam też dokument z naprawy - wnioski wyciągnijcie sami ;)
Zakupiony oscyloskop początkowo sprawiał problemy z działaniem. Resetował się, zawieszał. Producent wypuścił poprawki i już było lepiej.
Urządzenie ma możliwość podłączenia do komputera - jest USB i Ethernet.
Po prawie dwóch latach chciałem w końcu skorzystać z tych funkcji - działają tragicznie albo wcale.
Sprzedawca dostał urządzenie na serwis i odesłał jako naprawione - bez żadnego kontaktu. Zabawne, bo wspomina, że wymienił przewód USB i to miało pomóc - szkoda, że ów nie jest w zestawie ;) Jak się okazało - urządzenie dalej działa jak chce, a sprzedawca chyba gra na czas.
Reszta w filmie.
#hantek #gotronik
Komentarze (26)
najlepsze
Hantek jest od nich zdecydowanie gorszy.
Komentarz usunięty przez moderatora
@mikandrzej: może u nich rzeczywiście działa. Na wszelki wypadek przetestuj na innym kompie.
Kilka lat temu kupowałem tam lutownicę która szybko się popsuła i byłem wyjątkowo zadowolony z serwisu. Po opisaniu co i jak oraz podaniu kodu błędu stwierdzili, że to na 90% grzałka i mają mi dać nową czy chcę oddać do serwisu. Pojechałem dostałem grzałkę. Zamontował i znów to
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora