@vegetassj1: nie ma co rozmydlać oszustwa. Oszustwo to oszustwo, oszuści to oszuści. Żadne "ale", żadne "gdyby". Janusze handlu od cofania liczników to zwykli oszuści, w klatce miejsce ich, a nie na wolności.
Widać że to się powoli zmienia - coraz więcej samochodów ma podany spory przebieg mimo niskiego wieku... Doszło do takiego absurdu że chcąc zmienić auto na młodsze często przebierasz w ogłoszeniach samochodów z nalotem większym niż twoje aktualne auto.
chcąc zmienić auto na młodsze często przebierasz w ogłoszeniach samochodów z nalotem większym niż twoje aktualne auto.
@crejzus: trzeba było nie kręcić ( ͡°͜ʖ͡°) a fakt że pojawiają się auta z większym przebiegiem jest prosty do wytłumaczenia. każdy zna magiczne 180 na blacie, więc teraz robią tak żeby skręcić ale na tyle żeby kleint wierzył że oryginalny. wałki są i będą, bo ktoś będący kolejnym
Będąc ostatnio w Niemczech zjeździłem trochę komisów samochodowych. Nie wiem jak to możliwe, że handlarz w polsce jedzie po auto, transportuje je na lawecie, czyści, wymienia części, doprowadza do perełki, potem wystawia na placu za który płaci podatki, prąd itp itd no i to auto jest... tańsze jak u niemca. Mało tego, tam auta wg zegarów średnio pokonują 40 tys km. Oczywiście są z niższym przebiegiem, ale ten sam model i rocznik
@Zarzutkkake: polscy handlarze kupują zajechany szrot z dopiskiem na umowie/fakturze "fur Export, ohne garantie". Te auta często nie przechodzą już niemieckich przegladow i są "wymeldowane". Handlarz je odpicowuje po kosztach i sprzedaje Polakowi. Natomiast w prawdziwych niemieckich komisach większość aut jest w dobrym stanie, nadal można je zarejestrować w Niemczech bez problemów.
@Zarzutkkake @karakanjaroslaw Kupuja tez auta z prawidziwie niskim przebiegiem,ale z powaznymi usterkami ze naprawa w DE jest bardzo droga,czesto drozsza niz wartosc samochodu.
Komentarze (14)
najlepsze
Logika januszy handlu.
Nie usprawiedliwiam nikogo,tylko mowie jak jest¯_(ツ)_/¯
Janusze handlu od cofania liczników to zwykli oszuści, w klatce miejsce ich, a nie na wolności.
@crejzus: trzeba było nie kręcić ( ͡° ͜ʖ ͡°)
a fakt że pojawiają się auta z większym przebiegiem jest prosty do wytłumaczenia. każdy zna magiczne 180 na blacie, więc teraz robią tak żeby skręcić ale na tyle żeby kleint wierzył że oryginalny.
wałki są i będą, bo ktoś będący kolejnym
Natomiast w prawdziwych niemieckich komisach większość aut jest w dobrym stanie, nadal można je zarejestrować w Niemczech bez problemów.
@karakanjaroslaw
Kupuja tez auta z prawidziwie niskim przebiegiem,ale z powaznymi usterkami ze naprawa w DE jest bardzo droga,czesto drozsza niz wartosc samochodu.