Wizz Air naciągnął mnie na 200 złotych. Internauci skarżą się, przewoźnik milczy
Nie jestem odosobniony w tej sytuacji. Powiedzmy sobie szczerze: tanie linie lotnicze są fajne przede wszystkim dlatego, że są tanie. Wybierając loty Wizzair, loty Ryanair, czy też dowolną linią lotniczą, nie spodziewamy się obsługi po kró...
Kotznapedemjonowym z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 72
Komentarze (72)
najlepsze
To nie jest błąd. Tak samo błędem jest zamiana kolorów i semantyki aby klikając wydawałoby się przycisk anuluj tak naprawdę dodaje się dodatkowe usługi do koszyka. Potem automatyczne przewalutowywanie albo znowu odklikiwanie usług, których się nie wybrało.
No ale znajdą się ludzie, dla których wszystko sprowadza się do czytania umów. Ciekawe czy te osoby czytają kilkustronnicowe umowy przed
@jskan: Sesja wygasła. Spróbuj ponownie.
@ElDrino: przyzwyczajenie, rutyna, zmęczenie. No ale wszystko dla niektórych sprowadza się do bycia debilem.
Na każdym #!$%@? kroku w Polsce trzeba uważać, bo każda firma próbuje cię wyruchać takimi sztuczkami. No ale przecież "trzeba było dokładniej czytać".
Próbowałem różnymi przeglądarkami i zawsze to samo, akurat tez przedłużałem Wizz Discount Club, może to to?
Kupiłem przez apke na telefonie i nie pytała o bocenie. Na desktopie każda przeglądarka wywaliła bota. #!$%@? bo mam tam konto od chyba lat
Dziwne, bo serio widać że latam te 5-6 razy co roku od chyba 10 lat i nagle uznali, że jestem botem. Moim zdaniem wyłudzają kasę i tyle ( ͡° ͜ʖ ͡°)
I niech nie kłamie że mu coś źle policzono bo widział na 100% pełną kwotę jaką płacił. Mózg ameby mu podyktował że i tak zapłaci ale zrobi inbę.
@Kotznapedemjonowym: on o tym sam napisał. inteligencie (to sarkazm, piszę bo nie zrozumiesz)
Zaplcilem za wybrane miejsca w samolocie a dostalem inne bo zmienili samolot na inny. Oczywiscie nawet maila nie wyslali ze cos zmienili i ludzie mieli pobrane nie aktualne karty pokladowe. Wyobrazcie sobie jaki byl cyrk na pokladzie xD
A to nie podpada czasem od "niezgodność towaru/usługi z umową" i wówczas po bodajże 14 dniach braku odpowiedzi na reklamację uznaje się ją w świetle prawa za zasadną?
To ta linia, która robi wpycha ideologię do zawodu wymagającego wysokich kompetencji i na siłę chce wsadzać kobiety do kokpitów, szczycąc się swoim hasłem ,,1,000 women pilots by 2027''?
A dlaczego nie ma tych 1000 kobiet w Wizzair już teraz? Przecież kobiety mają taki sam dostęp do zawodu jak i mężczyźni. Czy ktoś im zabrania? Może zwyczajnie się tak nie garną do tego zawodu jak mężczyźni?
Dlaczego linia lotnicza chce mieć