@cation: Ciekawostka nr2 Ryanair kupil duzo Boeingow max. Po katastrofach, firma zamalowala niechlubne oznaczenie "max". Te modele mozna rozpoznac po koncowkach skrzydel rozchodzacych sie w gore i dol pod katem 45st, po obudowie silnikow o zabkowanej tylnej krawedzi i szpiczastym zakonczeniu kadluba.
@starnak: szybki start to miałby kierowca tira. Spał w kokpicie i łał do butelki, a start z lotniska na tempomacie bez trzymanki jadąc hotdoga ze stacji ( ͡°͜ʖ͡°)
Takie trochę śmieszne że zbierają się Ci piloci jak ochotnicy z OSP. Myślałem że tam pełni dyżur 2-4 pilotów którzy są w stanie wystartować w kilkanaście sekund a nie aż naciągną gacie i wstaną od xboxa
Procedura jak u mnie w oplu. Wstaje rano szybko lecę, otwieram nie odpala. Widzę sąsiada, bierzemy kable rozruchowe. Kręcę kręcę jest, odpinam kable wsiadam gazuje i odjazd. Też coś koło 9 minut, jak sąsiad jest w pogotowiu.
@Anton_Chigurh: są lepsze sposoby niż siedzenie na zmianę w samolocie i męczenie się, ale dałoby się dużo szybciej. Oglądając sam film widzę masę rzeczy do przyspieszenia, tylko pytanie czy im zależy aż tak na czasie.
@Barberyan: radary NATO widzą daleko w uj, do tego dodaj AWACS. Prędkość podróżna nawet u ruskich to poniżej mach1, bo to po prostu zbyt dużo paliwa, a ruskie mają mało latających cystern
Komentarze (116)
najlepsze
Taka ciekawostka.
Ryanair kupil duzo Boeingow max. Po katastrofach, firma zamalowala niechlubne oznaczenie "max".
Te modele mozna rozpoznac po koncowkach skrzydel rozchodzacych sie w gore i dol pod katem 45st, po obudowie silnikow o zabkowanej tylnej krawedzi i szpiczastym zakonczeniu kadluba.
radary NATO widzą daleko w uj, do tego dodaj AWACS. Prędkość podróżna nawet u ruskich to poniżej mach1, bo to po prostu zbyt dużo paliwa, a ruskie mają mało latających cystern