@taguje: po lewej widać klasyczną szkołę logotypowania, ponadczasową, adekwatną do branży ubezpieczeń, po prawej wieśniacki gradient jak dla firmy od chwilówek.
btw nadal nie mogę uwierzyć, że tyle wydano na rebranding. Poważny biznes nie pali miliardów na takie głupotki https://www.berkshirehathaway.com/
@hu-nows: za to teraz inna firma ubezpieczeniowa, firma z ponad 170-letnia tradycja, zmienia nazwę z Prudential, nazwy rozpoznawane i cenionej, na Pru. Pru! #!$%@?, Pru! Jakby się dinozaur zesral, bąka puścił. "a teraz zapraszamy... Pru.. O przepraszam, wymknelo mi się, przejdźmy dalej do programu..."
Do tego logo, kwadrat #!$%@? z Orange, tylko jakby bardziej dojrzałe. No rebranding pełna gębą...
Komentarze (3)
najlepsze
btw nadal nie mogę uwierzyć, że tyle wydano na rebranding. Poważny biznes nie pali miliardów na takie głupotki
https://www.berkshirehathaway.com/
Pru! #!$%@?, Pru! Jakby się dinozaur zesral, bąka puścił. "a teraz zapraszamy... Pru.. O przepraszam, wymknelo mi się, przejdźmy dalej do programu..."
Do tego logo, kwadrat #!$%@? z Orange, tylko jakby bardziej dojrzałe. No rebranding pełna gębą...
"Formalnie Prudential, a na ciebie sramy. Pru"