Koniec z kryptoreklamami u influencerów. Treść sponsorowana ma być...
Jak twierdzi UOKiK, polscy influencerzy wciąż niewystarczająco rzetelnie oznaczają swoje materiały reklamowe. Tymczasem kryptoreklama, czyli przedstawienie treści sponsorowanej jako informacji neutralnej jest niezgodna z polskim prawem. Rekomendacje Prezesa UOKiK mają wskazać influencerom...
adam-pan-357 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 6
- Odpowiedz
Komentarze (6)
najlepsze
Ale zasłanianie na siłę każdego logo to też przesada. Rozumiem ze dla części to pomysł na to żeby ktoś za to zapłacił ale to zaczyna być momentami przegięciem. Jaki sens jest zasłaniać znaczek opla na oplu czy VW na golfie.
Tak samo z tą całą, wypożyczalnią samochodów. Tyle razy mu ludzie pisali, że na kanale vlogowym mają wysrane na jego opinie o samochodach, a dalej tam co jakiś czas pojawiają się filmy z testów tych