Potężna kara finansowa za hejt w sieci. Stylistka przegrywa z marką odzieżową
Karolina Domaradzka, znana i aktywna w mediach społecznościowych stylistka modowa, musi zapłacić 50 tys. zł za to, że w sieci publikowała komentarze oczerniające polską markę odzieżową.
Wirtualnemedia_pl z- #
- #
- #
- #
- 18
- Odpowiedz
Komentarze (18)
najlepsze
Np. jako kurier albo krojczy w takiej firmie odzieżowej?
@Pio_Coll: wiadomo, do łopaty a nie tylko klikać w kąputer.
natomiast "hejt" oznacza zazwyczaj krytyke której co prawda nikt nie lubi ale która jest podstawą wolności
zwalczanie "hejtu" to tylko inaczej opakowana cenzura - zamordyzm przenrany za praworządność to nadal tylko zamordyzm
jest też coś takiego jak prawo klienta, obejmujące rzetelną informację o produkcie w tym o jego wyjątkowości lub braku takowej
firma która ponosi ryzyko prowadzonej działalności gospodarczej a elementem tego ryzyka jest prawo swobodnej oceny jego produktów lub usług przez klientów a nawet tych do których trafia oferta czy reklama
i nie przegrała w sądzie bo wyrok nie jest
do tego publikacja go w mediach społecznościowych jest czynem karalnym po prostu
taki wyrok zapada w specyficznej sytuacji - gdy pozwany nie da odpowiedzi na pozew i nie stawi się na rozprawie
sąd
wtedy pozwany dowie formalnie się o wyroku dopiero widząc komornika
jednak i na tym etapie nic mu nie grozi bo całe postepowanie jest od początku nieważne
za to powód poniesie odpowiedzialność za wszelkie koszty wynikle z podania złego adresu
w tym również za to co ewentualnie z naruszeniem prawa mógłby zająć komornik
Za produkcję tego chłamu na niebotyczną skalę powinni na wieki zostać zamknięci w pokoju bez okien z telewizorem, w którym cały czas lecą reklamy tego ich gówna.