"Podziemie pielgrzymkowe". Władzy nie interesuje uporządkowanie tego tego rynku
Spośród 4 najcięższych katastrof z udziałem polskich autokarów, aż 3 były pielgrzymkami. Istotą problemu są luki w prawie, które umożliwiają działanie szarej strefy – mówi geograf, profesor w Instytucie Turystyki i Rekreacji WSB we Wrocławiu, długoletni pilot wycieczek i przewodnik turystyczny.
M.....a z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 91
- Odpowiedz
Komentarze (91)
najlepsze
Cytując klasyka myśli prawacko-katolskiej: Nie ma przypadków są tylko znaki!
( ͡° ͜ʖ ͡°)
kościół powinien być traktowany jak zwykłe stowarzyszenie, to jest regulacja która powinna wejść w życie,
A co do clue problemu to może wystarczy regulacjami wprowadzić częstsze badanie lekarskie kierowców powyżej 60 rż?
- autobusowi dwa dni po kontroli policji skończyły się badania techniczne,
- kierowca nigdy wcześniej nie jechał autobusem piętrowym,
- rodzice podobno mieli zastrzeżenia do autokaru przed wyjazdem,
- autobus nie był zgłoszony jako autobus do przewozów międzynarodowych, zostało to
Ale uprawnienia miał. Zawsze jest jakaś pierwsza jazda, a jak uznajemy, że autobus piętrowy jest jakiś wybitnie inny to zróbmy oddzielną kategorię prawa jazdy, póki jej nie ma to jechał legalnie. Oczywiście mogło się to przyczynić do wypadku, ale z prawnego punktu widzenia nie ma to znaczenia.
Poprosili policję o sprawdzenie autobusu? Jeśli nie to być może
@MarMac: Nie, nie były ważne w momencie wypadku natomiast policja ustaliła, że brak ważności badań nie przyczynił się do tej tragedii.
Pewne ich zaraz Orlen wykupi. Albo tym razem Tauron dla odmiany. Czy inne Wody Poslkie.