Boeing nie potrafi naprawić 737 MAX i grozi anulowaniem ich produkcji
jeśli nie otrzyma zwolnienia z wymogów bezpieczeństwa. W kolejce jest 600 zamówionych maszyn.
NaglyAtakGlazurnika z- #
- #
- #
- 142
- Odpowiedz
jeśli nie otrzyma zwolnienia z wymogów bezpieczeństwa. W kolejce jest 600 zamówionych maszyn.
NaglyAtakGlazurnika z
Komentarze (142)
najlepsze
@bylem_simpem: daj odśwież i jak tylko zobaczysz całość przerwij wczytywanie.
Była. Katastrofy to właśnie po części efekt kadłuba nie pasującego do nowoczesnych silników
Poza tym firmy lotnicze są mocno związane z przemysłem zbrojeniowym, przy obecnej wojnie absurdem byłoby utrudnianie życia Boeingowi przez USA.
@wojciechka1: kiedyś już zrobili dla McDonnell Douglasa DC-10 i ich wadliwymi drzwiami luku bagażowego.
Jak to się skończyło, wszyscy wiedzą.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Katastrofy_lotnicze_z_udzia%C5%82em_samolotu_McDonnell_Douglas_DC-10
Indyjskie firmy odpowiedzialne za wykonanie produktu.
@smatthy: do obejrzenia na CDA i Netflix. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@smatthy: @Armo11: Dzięki wielkie za polecenie tego dokumentu. Obejrzałem.. i wiem, żeby unikać Boeinga jak ognia (z resztą od katastrof i tak Boeingami nie latałem), ale teraz - nie wsiadam w to za żadne skarby.
Firma, która odwala takie rzeczy powinna od razu zbankrutować i zostać wykupiona przez kogoś innego - w obecnej formie to po prostu loteria, co jeszcze i w którym modelu zataili (
A dlaczego 737 go nie posiada? Bo wówczas nie byłby traktowany jako nowa wersja 737 tylko jako nowy model - czyli trzeba by robić dodatkowe szkolenia itd. Dodam że dokładnie z tego samego powodu nie przeprojektowano kadłuba i skrzydeł dając
Ale fakt - problemy pojawiły się z tego powodu, że (o ile dobrze pamiętam) Rolls-Royce wprowadził nowe silniki, które były znacznie bardziej ekonomiczne niż wszystko, co do tej pory stosowano. W przypadku Airbusa - który albo miał wyżej położoną konstrukcję, albo był projektowany od nowa (nie pamiętam w tej chwili - ale był "nowszy") - nie było to problemem, ponieważ