„Jazda na napędzie elektrycznym" to dobry żart…
FR. Polecam czasem zerknąć na prasę zagraniczną, to nie jest tak jak nam się wydaje. Normalni ludzie mieszkający na zachodzie też mają dość wymysłów urzędasów. Zerknijcie na komentarze.
sncf z- #
- #
- #
- #
- #
- 218
Komentarze (218)
najlepsze
1) 38 millions de voitures parcourant en moyenne 12.000km/an.
2) 6 millions d'utilitaires à 15.000km/an
3) 600.000 PL à 45.000km/an
4) 100.000 bus & cars à 35.000km/an.
.
On compte par ailleurs 56 réacteurs nucléaires pour une puissance totale de 61GW et une production annuelle de 380 TWh soit 75% de la production électrique française.
.
Si tous les véhicules français devaient passer à l'électrique, leur recharge
@WujkoDobraRada: Przykłady tych nowych technologii proszę.
Bo wyglądasz na kolejnego od pustosłowia, który ani z fizyka, technika jak i autami elektrycznymi nie ma nic wspólnego.
Rozwiązanie: elektryczny jest idealny do codziennych lub wielokrotnych podróży na krótkich i średnich dystansach. Na długie podróże zapomnij o elektrycznym i wynajmij termiczną.
45 minut na naładowanie akumulatorów... trudno będzie zachować uprzejmość, gdy do stacji ładującej przyjadą jednocześnie 2 samochody. Będą zgony.
@sncf: W tym względzie polecam podróż w austriackie Alpy, gdzie w sezonie jedynie o 23 możesz spokojnie jechać na stację z myślą by podładować auto z pełną prędkością (pozostałe stanowiska ładowarki nie są zajęte) które również nie zajmuje godziny, zauważyłem że bardziej doświadczeni potrafili wozić ze sobą śpiwór ( ͡° ͜
Czyli jest potencjał na rozwój branży elektrycznych kamperów. Będzie w cenie domu, i bardzo dobrze, bo nie będziesz miał czasu na pobyt we własnym( ͡° ͜ʖ ͡°)
@unibot: Zejdź na ziemię. Przecież to by było za proste i najmniej bolesne dla społeczeństwa, które na siłę trzeba uszczęśliwić. Zwłaszcza, że takie auta istnieją i w sumie można by bezboleśnie w miarę rozwoju technologii, przejść na pełne elektryki, lub jakiś inne.
C'est d'ailleurs en raison de ce risque d'explosion ou de combustion de ce type d'accumulateurs, que ceux-ci font l'objet de restrictions dans les transports aériens et de précautions particulières en cabine pressurisée.
---
Suite à des accidents
@sncf: czyli instytut danych z dupy ten caly "artykul", według amerykanskiego NHTSA na przejechana 1 miliona mil elektryki pala się 10 razy rzadziej od spalinowych.
Ludzie to idioci.
1/ L'industrie automobile fait vivre 4.000 entreprises (sous-traitants compris) et 400.000 employés en France.
2/ La disparition des moteurs thermiques détruira 100.000 emplois, et plus encore pour une échéance avancée à 2035 au lieu de 2040.
3/ Ils seront très loin d'être compensés par les emplois créés dans la filière électrique, car l'essentiel de la valeur ajoutée de cette filière (fabrication des batteries et moteurs
Rouler en électrique en allemagne, c'est rouler au charbon.
Comme au bon temps ges gazogènes.
Tyle że Niemcy wytwarzają prąd z węgla.
Jazda na prąd w Niemczech oznacza jazdę na węglu.
Jak w starych, dobrych gazyfikatorach.
@Wont: na zachodzie faktycznie są bardzo popularne organizacje lewicowe, które chcą zakazać ludziom poruszania się samochodem, ale akurat samochody elektryczne + autonomiczne to ich największy koszmar bo ich cała argumentacja się sypie dzięki takim samochodom. Dlatego naciskają by jak najszybciej wywalić samochody z miast zanim autonomiczne samochody elektryczne rozwiążą problemy które są podstawą ich argumentów.
To zrób tak i bądź tam szczęśliwy.