Dziurawe promocje - jak stracić pieniądze przez kiepski marketing
Nie wszystkie kampanie reklamowe kończą się sukcesem. Czasami mogą narazić firmę na spore straty. Tak jak reklama samolotu, który można zdobyć za punkty. Lub dożywotnia darmowa pizza za tatuaż. Albo darmowa kanapka za złoty medal. Bądź też bilety do USA za zakup odkurzacza.
KacperSzurek z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 14
- Odpowiedz
Komentarze (14)
najlepsze
Miłego dnia.
Z moim obserwacji wychodzi że w marketingu zatrudnia się masę osób bez jakichkolwiek kompetencji "kierunkowych" że tak powiem. Wiele osób uczy się na żywym organizmie tego marketingu. Albo pracowali gdzieś obok, są fajną koleżanką/kolegą, to się ich przenosi do działu marketingu, dostają zadania, do kogoś tam raportują. Budżety są przepalane nieefektywnie, ale pociąg jedzie do przodu to się nikt nie przejmuje na co tam marketing przepala kasę.