26 mln zł kary za reklamy ściemniające, że suplement diety to lek
Sąd Apelacyjny orzekł, że Aflofarm Farmacja Polska ma zapłacić nałożoną przez prezesa UOKiK grzywnę w wysokości 25,81 mln zł za wprowadzanie odbiorców w błąd w reklamach RenoPuren Zatoki Hot i RenoPuren Zatoki Junior emitowanych pod koniec 2015 roku.
rafpal z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 99
Komentarze (99)
najlepsze
#bekazprawakow
Przez ostatnie dwa lata ubito dodatkowo kilkadziesiąt tysięcy Polaków, większość poprzez braki w prawidłowej opiece medycznej w sprawach nie związanych z Covid-19, natomiast cześć z tych osób faktycznie zmarła na zapalenie płuc związane z SARS-CoV-2, bo miała braki
Aflofarm jest znane z produkowania gówna o znikomym działaniu oraz z wydawania tony hajsu na reklamy