Grupa Żywiec cierpi na inflacji. Przy wzroście wpływów wynik netto spadł o 19 m
W pierwszym kwartale br. Grupa Żywiec osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 2,1 proc. do 701,26 mln zł, a jej wynik netto poszedł w dół z 17,33 mln zł zysku do 2,04 mln zł straty.
SPOLKASOFIA z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 6
Komentarze (6)
najlepsze
może to nie wina inflacji, a tego, że robią siuśki coraz więcej fajnych piwek można spotkać i to wszędzie ;)
jak ktoś chce sie nabombić to kupuje harnasia jak ktos chce wypic piwo kupuje krafta :)
a nie jakieś tyskie/zywce dla mnie to kryminał powinien byc
Ludziom świadomym znudziło się gówno i zaczynają interesować się rynkiem, a to są skutki.
Wiadomo że harnas, tatra i żubr będą dalej miały swoich "fanów" ale target klienta w wieku 20-30 lat mają dalej ten sam, tylko badania malo aktualne