Ciąg dalszy sprawy kampanii żarówkowej. "Okłamują nas za nasze pieniądze"
Kampania żarówkowa Towarzystwa Gospodarczego Polskie Elektrownie, która miała informować o kosztach składających się na ceny prądu, kolejny raz została podważona. Rada Etyki Reklamy uznała w uchwale, że doszło do „złamania standardów rzetelnego przekazu”.
RadioZET z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 20
Komentarze (20)
najlepsze
Tu jest problem - bo na bannerze jest prawda, tylko mało kto jest świadomy co oznacza koszt produkcji energii. Wykorzystano to, i lidzby dobrze wyglądają, bo 60% to sprawa UE. Jakby podali koszt końcowy energii elektrycznej, to już opłata klimatyczna by była mniejsza częścią. Czyli to taka manipulacja, ale przedstawia prawdę(wbrew
Aha, czyli jakaś tam komisja uznała, że większość Polaków to debile, które nie rozumieją co to są koszty wytworzenia energii.