Ze smutkiem musze dodac wpis o tym, jak w bezecny sposob zostalem potraktowany przez rosyjskojezycznego sprzedawce z Prenova Sp z oo, Варшава. Moze, kto kupuje na allegro to pomoze.
TL; DR: Sprzedawca nie chce przyjac zwrotu mimo, ze spelnione zostaly jego warunki (wyslany nierozpakowany towar), nagabuje mnie ze wzgledu na negatywny komentarz, stara sie obciazyc ogromnymi kosztami przechowania urzadzenia wielkosci telefonu przy braku reakcji Allegro, ktore nakazuje sprzedawcy wyslac potwierdzenie zwrotu, ale ignoruje gdy sprzedawca nic sobie z tego nie robi. (Kluczowy fragment oznaczony na czerwono w ponizszych screenach.)
Wrzucam tresc dyskusji na Allegro:
Sprzedawca tutaj twierdzi, ze informowal o tym, ze nie bedzie mozna dokonac zwrotu. Jednak, naprawde pisal jedynie, iz nie przyjemie zwrotu JESLI opakowanie bedzie rozpieczetowane, a NIE BYLO, czego sprzedawca nie kwestionuje, co widoczne jest tutaj:
Dalsza czesc dyskusji:
Tutaj Allegro mija sie z prawda - co widac na ponizszym screenie.
Na szczescie po wykazaniu ich bledu, zreflektowali sie, co widnieje w dalszej dyskusji (oznaczone na czerwono).
I to tyle. Zauwazcie przy tym, jaki ton prezentuje sprzedawca i jak wysoce nieuprzejmy jest w stosunku do klienta. Jak ktos ma rady dla mnie, to chetnie poslucham, bo nie jestem dosc zorientowany w takich tematach.
Komentarze (10)
najlepsze
Przy okazji, jestem bardzo zawiedziony postawa Allegro, gdzie mam konto Smart, wiec sadzilem, ze dostane wieksze wsparcie w takim przypadku. No coz, bywa.
Gdyby ktos mial do zaoferowania pomoc prawna, tak by sprawic, ze sie ode
Ze swojej strony mogę zasugerować spojrzenie również na fragmenty dyskusji, gdzie sprzedawca prosi by portal Allegro "nie oszukiwał", czym stawia Was w złym świetle.