Nie masz naklejki na monitorze? Media Expert reklamacji nie uwzględni
TL;DR jeśli macie niefart i dostaniecie monitor bez naklejki (jak ja) albo ją zerwiecie to możecie się w Media Expert pożegnać z gwarancją i rękojmią
bruuh z- #
- #
- #
- #
- 324
TL;DR jeśli macie niefart i dostaniecie monitor bez naklejki (jak ja) albo ją zerwiecie to możecie się w Media Expert pożegnać z gwarancją i rękojmią
bruuh zCała historia:
5 stycznia złożyłem w Media Expert reklamacje z tytułu rękojmi bo na monitorze Gigabyte M27Q wyskoczyło mi pełno martwych pikseli które zauważyłem przez święta (na oko 10-20 sztuk w środkowej części ekranu), napisałem że z tytułu rękojmi interesuje mnie wymiana sprzętu na wolny od wad, a że od zakupu nie minął jeszcze rok to miałem takie prawo. Czemu rękojmia? Monitor był jeszcze na gwarancji ale zależało mi na czasie (no to sie kwa przejechałem XD)
10 stycznia przyjechał kurier zabrał monitor.
17 stycznia otrzymałem informacje że sprzedawca nie uwzględnia wniesionego żądania (czyli rękojmi - nie podając powodu) i wysyłają sobie monitor na gwarancje do serwisu.
24 stycznia przychodzi mail "Zgłoszona nieprawidłowość nie może niestety zostać zakwalifikowana do bezpłatnej naprawy."
Ale jak to ktoś może zapytać?? Ani rękojmia ani gwarancja? Powód jest głupszy niż ktokolwiek mógłby podejrzewać i dostałem go na świstku w pudełku z monitorem bo na maila odpowiedzi się nie doczekałem:
- naklejka to nie plomba, nigdzie nie ma na niej napisane WARRANTY VOID IF REMOVED
- ja tej naklejki nie zerwałem, taki monitor dostałem ze sklepu, oczywiście dowodów na to już nie mam bo nie mam w zwyczaju fotografować sprzętu z każdej strony w dniu zakupu ALE
- oryginalna naklejka znajduje się na oryginalnym pudełku monitora i jest zaskakująco podobna do tej która miała być na monitorze, pewnie ja sobie ją narysowałem i tam przykleiłem co nie? ( ͡° ͜ʖ ͡°) w uzasadnieniu serwis jakoś zdołał ustalić numer seryjny monitora bo jak widać na zdjęciu wyżej widnieje ale NAKLEJKA JEST NIE-ZBĘ-DNA ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
Druga sprawa to czas oczekiwania na odpowiedź z tego sklepu to kompletny żart, dnia 24 stycznia wysłałem maila z pytaniem na jakiej podstawie zgłoszenie nie zostało uznane, kolejne maile wysłałem 27 oraz 28 stycznia (w międzyczasie pytając o to samo na infolinii oraz naszego wykopowego bota @Media_Expert) i odpowiedź dostałem... 7 lutego. Czy tam maile latają gołębiami pocztowymi?
Żeby nie było niedomówień to skontaktowałem się również z Gigabyte i tutaj potwierdzają wersje sklepu NAKLEJKA MUSI BYĆ I KONIEC
Pozdrawiam i uważajcie na siebie, polecam korzystać z konkurencji tego chlewu.
Komentarze (324)
najlepsze
Zakładam że mają inwentarz i wiedzą raczej po SN co i kiedy.
Ten powód odmowy moim zdaniem jest OK. Czepianie się na siłę.
Gdy przedłużasz/dokupujesz gwarancję u HP to MUSISZ podać SN/Service Tag. No nie ma zmiłuj.
W przypadku monitora o tyle ciężej że szczerze nie wiem jak inaczej zidentyfikujesz SN - może w środku w jakiejś kości
Mimo tego mam nadzieję, że wezmą się za naprawdę po tym znalezisku
a tak poważnie to nieważne jaki sklep, w każdym możesz dostać wadliwy towar. Problemem jest to, że trafiasz na ludzi, którzy mają podejście jak Ci, z którymi ma problem OP.
Ja póki co nie miałem większych problemów póki co z reklamacją ani w x-komie, ani w morele ani rtv euro agd. Ale pewnie kiedyś też tak trafię
@piotrek-net: Ja polecam mimo wszystko MediaExpert ¯\_(ツ)_/¯ Dużo kupowałem, mało reklamowałem, ale złego słowa nie powiem.
@Argonix: @Afrobiker: A może dlatego: